מכבי תל אביב המשיכה הערב (שני) את רצף הניצחונות בליגה. הצהובים גברו 0:3 על הפועל חדרה אחרי תצוגה נהדרת באיצטדיון בלומפילד ובסיום ברק יצחקי סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

על התפקוד שלו כמאמן בקבוצה הקרובה:

"זה התחיל כמשהו שהיה לי חדש, לאט לאט נכנסתי לזה. מבחינתי נתתי את כל כולי ואמשיך לתת את כל כולי, אם זה היה בתפקיד המאמן או תפקיד אחר וזה מה שחשוב. התקופה הזו עומדת להסתיים ונחזור לתפקיד שבו התחלתי את העונה".

איזה ברק יצחקי עוזב את עמדת המאמן?

"עם עוד ניסיון, ניסיון לראות את הצד של המאמן מהקווים, אני חושב שזה חשוב מאוד להרגיש את זה וזה ניסיון טוב. לפעמים צריך לקבל החלטות והחלטות לא פשוטות, זו החלטה שהתקבלה ואני חושב שהיה די בסדר".

על המשחק הערב והשמירה על שער נקי:

"הם הגיעו לשני מצבים, המצב הראשון פגע בטעות בגלזר והגיע לגוזלן. זה חלק מהמשחק, אי אפשר למנוע מהיריבה לגמרי להגיע למצבים. זה חשוב, אמרתי לשחקנים שכדי להחזיר את אפקט ההרתעה של מכבי צריך לשמור על הבית שלנו. אי אפשר לספוג שערים קלים ועשינו את זה מול קבוצה קשה שלא ספגה הרבה שערים השנה. אני שמח שכבשנו 3 שערים, יכולנו להבקיע יותר אבל אני מרוצה מהתוצאה".

"אנחנו אחרי משחק טוב, הבקענו 3 שערים אנחנו לא צריכים להסתכל יותר מדי רחוק", הוסיף, "אנחנו ממשחק למשחק רוצים להציג כדורגל טוב, כדורגל שמכבי צריכה לשחק וכרגע לא מסתכלים יותר מדי רחוק, אנחנו צריכים להסתכל ממשחק למשחק".

על היכולת של טל בן חיים שכבש צמד:

"אני רואה את האימונים. טל לא התחיל בהרכב כשהפכתי להיות מאמן. הוא לא שותף בק"ש והוא היה מאוכזב. ראיתי על הפנים שלו. הוא המשיך להתאמן קשה ולעבוד והוא קיבל את ההזדמנות בסופו של דבר והוכיח את עצמו. כל שחקן שיוכיח את עצמו מקומו על המגרש ואני שמח בשבילו. זה דוגמא לשחקנים אחרים שלא משחקים עכשיו הרבה אבל זה יכול להשתנות. כדורגל הוא נזיל לטוב ולרע והוא צריך לשמור על זה".

על מינוי המאמן החדש מלאדן קרסטאיץ':

"אני לא מחליט לבד, בסופו של דבר התקבלה החלטה ויש למכבי מאמן. יהיה יותר חכם לחכות ליום רביעי ולשמוע יותר פרטים על זה".