מכבי ׳שחר׳ פגשה את בני יהודה במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-2 כשמנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-12 בטבלה. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. בחוד חזר להרכב קרלוס ריברה ובקישור אנר אושמנדי.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, רוי נאוי, שון עדרי, רוי רביבו, אנר אושמנדי, עמית צור, בר לין, אוסקר גלוך, מוחמד אבו עיאש וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הצהובים. כבר בדק ה-7 אוסקר גלוך קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא התקדם בצד ימין ונתן כדור רוחב אל מוחמד אבו עיאש שבעט מקרוב אל השער אך הכדור נבלם בקורה.

הזדמנות נוספת למכבי במחצית הראשונה הייתה שבר לין קיבל כדור למרכז הרחבה, הוא שחרר בעיטה טובה אל המסגרת אך שוער בני יהודה הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

עד לסיום המחצית הצהובים שלטו באופן מוחלט בכדור אך לא הצליחו לתרגם זאת לכיבוש שערים.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה עם הזדמנות עבור בני יהודה. בדקה ה-47 קשר הקבוצה ניסה את מזלו מחוץ לרחבה והכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-50 הצהובים עלו ליתרון. רוי רביבו הכניס כדור עומק נהדר אל אנר אושמדני שמצד שמאל של הרחבה בעט כדור אלכסוני אל הפינה הרחוקה פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-65 אורי הלוי נשלח בכדור עומק הוא הצליח לחלוף על פני השוער אך הבעיטה שלו נבלמה על ידי הבלם שהצליח לגלוש ולעצור את הכדור.

 

בדקה ה-77 בני יהודה קבעה שיוויון. כדור ארוך מהחלק האחורי ננגח פעמיים ברחבה של מכבי ושחקן כתום הצליח לדחוק את הכדור מקרוב פנימה. בני יהודה השוותה ל-1:1.

בדקה ה-89 בר לין קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא שחרר בעיטה חזקה למסגרת אך שוער היריבה הצליח לקלוט. בסיום התוצאה נשארה 1:1.