מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מאשדוד במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-2 כשהמרחק מאשדוד המוליכה עומד על 3 נקודות. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. באגף הימני פתח יקיר זילברמן, בחוד קיבל את חולצת ההרכב קרלוס ריברה ומתחת לחלוץ חזר להרכב אוסקר גלוך.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, יקיר זילברמן (מוחמד אבו עיאש, 87׳), אנר אושמנדי, אוסקר גלוך (יונתן פז, 56׳), בר לין וקרלוס ריברה (עמית צור, 81׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה שקולה יחסית, שתי הקבוצות לא ייצרו מצבי הבקעה מסוכנים. בדקה ה-18 אשדוד איימה על השער. לאחר בעיטה שנבלמה על ידי הגנת מכבי הכדור הגיע לרביד אברג’יל, שעצר וסובב את הכדור שהלך קרוב למסגרת.

בדקה ה-30 הצהובים עלו ליתרון. אדיר קורדובה החל במהלך, הוא יצא קדימה ומצא את אוסקר גלוך במרכז, הקשר שלח מסירת עומק נהדרת והעמיד את קרלוס ריברה לבדו באחד על אחד מול יואב אריכא, ריברה לא התבלבל ושלח פס מדויק לפינה הקרובה ופנימה. 0:1 למכבי.

שלוש דקות לאחר מכן מכבי כמעט והכפילה את התוצאה. עילאי תומר העביר כדור רוחב מצד ימין, אוסקר גלוך גלש אך החמיץ ממטר.

מחצית שניה
בדקה ה-51 מכבי נותרה ב-10 שחקנים. שון עדרי ביצע עבירה במרכז המגרש, ספג צהוב שני והורחק. שתי דקות לאחר מכן אשדוד כמעט וחזרה למשחק. בעיטה של אברג’יל מזווית קשה חלפה סמוך למסגרת השער.

בדקה ה-75 אשדוד קבעה שיוויון. איליה גטהון הגביה לצד השני של הרחבה, הכדור נחת על רגלו של חי בוזגלו שהשתלט על הכדור ובעט מקרוב פנימה. 

בדקה ה-91 אשדוד איימו פעם נוספת על השער. גטהון העביר כדור רוחב מימין לניב ביליפנט שבעט מהמרכז מעל השער. בסיום התוצאה נשארה 1:1.