מחלקת האנליסטים של אקדמיית הנוער מונה 6 אנליסטים העוסקים בצילום וניתוח המשחקים והאימונים של קבוצות האקדמייה. מטרתה העיקרית של המחלקה היא שיפור וקידום השחקנים בפן הטקטי והטכני ע״י אסיפות וידאו קבוצתיות ואישיות והטמעת הפילוסופיה של המועדון בצורת המשחק של הילדים מהגילאים הקטנים.

על מנת לקדם את המחלקה ולפתוח את גבולותיה גם ברמה הבינלאומית, בשבוע שעבר התקיים מפגש זום מיוחד עם נציגים ממועדונים שונים: יובנטוס, שחטאר דונייצק, ואנקובר וויטקאפס, אלקמאר וההתאחדות לכדורגל. 

את הפגישה המיוחדת ארגן המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, יחד עם מנהל מחלקת האנליסטים, דור רועי חסיד. הם ניהלו יחדיו את הפגישה הראשונית במטרה שבעתיד יתקיימו פגישות נוספות שיועברו על ידי המועדונים השונים.

בפגישה קלאודיו ודור שיתפו את הדרך של המועדון והדרך שהשחקן עובר מהגילאים הקטנים ועד הקבוצה הבוגרת. לאחר מכן נכנסו לעומק העבודה של האנליסטים במועדון, כיצד מתקיימות פגישות וידאו. אם זה באופן אישי, קבוצתי או אפילו בחלוקה לחוליות. 

מטרת הפגישה היא לייצר קשרים עתידיים ורשת של שיתוף מידע עם מועדונים שונים מהעולם.

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, קלאודיו בראגה, שיתף על הפעילות המיוחדת: ״בשבוע שעבר קיימנו פגישה מקצועית מיוחדת עם נציגים של מועדונים מהעולם. הפגישה עסקה בנושא ניתוח וידאו ועבודת האנליסטים אצלנו במועדון. קיימנו את הפגישה הראשונית במטרה להמשיך את שיתוף הפעולה ולקיים פגישות נוספות על ידי המועדונים השונים. המטרה הכללית היא ליצור רשת של שיתוף מידע מקצועי במטרה להמשיך ולהתקדם ברמה הבינלאומית״.