מכבי תל אביב תתארח מחר (ב', 20:30) אצל מכבי פ"ת למשחק במסגרת המחזור ה-15 של ליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני, ערכה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן מלאדן קרסטאיץ' לקראת ההתמודדות. 

על הדברים שמכבי צריכה לשפר בקבוצה הקרובה:

"אנחנו יודעים שבשליש האחרון יש לנו בעיה, דיברנו על כך הרבה באימונים השבוע. אנחנו צריכים להיות ישירים יותר ולמצוא אופציות רבות יותר באיזור הרחבה. זו כרגע הבעיה העיקרית שלנו, אנחנו יודעים זאת ומנסים לפתור את זה. השחקנים לא יכולים להיות רגועים אבל הם צריכים לעשות פעולות כדי לסיים את ההתקפות שלנו בצורה טובה יותר".

איזה דברים אתה רוצה לראות ממכבי בעתיד?
"אין ספק שלקבוצה הזו יש איכות אבל אנחנו צריכים לעבוד הרבה וקשה, זו המטרה העיקרית שלנו להיות יותר מאורגנים וישירים. במהלך חלון ההעברות ננסה לעשות דברים, זו מכבי ואחנו צריכים להיות חזקים. חשוב מאוד ששחקנים יבינו שהם משחקים במכבי והם חייבים להיות ברמה גבוהה".

על ההכנה של הקבוצה למשחקים:
"יש לי את הפילוסופיה שלי, אני דורש עבודה קשה באימונים, כל השחקנים צריכים להבין שהם במכבי והם צריכים לעשות את הטוב ביותר שלהם בכל רגע. אנחנו צריכים להיות רעבים לתארים וניצחונות בכל משחק. אנחנו ביחד, אותה הקבוצה, מאמנים, שחקנים ואנשים סביב המועדון ואנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו כדי להיות הטובים ביותר. מכבי זה מועדון גדול, עם לחץ, אבל זו מכבי וזה נורמלי".

על כשירות הסגל:
"רק פיבן בחוץ. כל שאר השחקנים כשירים למשחק ואחרי האימון היום נראה מי יוכל לשחק".

על המהירות של הקבוצה:
"היינו צריכים קצת זמן להבין את הכל. היו לנו שבועיים לקבל תמונה על השחקנים והמועדון. אנחנו יודעים שכולם אוהבים שחקנים מהירים, כדורגל התקפי וחיובי, יש לנו מושג על איך מכבי צריכה להיראות בעתיד. צעד אחר צעד אנחנו נתקדם. יש לנו מספר שחקנים במספר עמדות, חלק יותר מהירים, חלק יותר טכניים ואנחנו צריכים למצוא איזון וחשוב למצוא שחקנים שישחקו טוב תחת לחץ ובעקביות, ובכל רגע עבור הקבוצה כי מכבי היא במקום הראשון".