אחרי סיום שלב הבתים האירופי, מכבי תשוב מחר (ב', 20:15) לליגה. הצהובים יארחו את הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-13 של ליגת הבורסה לניירות ערך, שיינעל את הסיבוב הראשון, והיום דיבר ברק יצחקי לקראת המשחק. 

"אנחנו עם הפנים לקראת המשחק מול חדרה. אנחנו משחקים משחק בית, מאוד חשוב בשבילנו לייצר אפקט הרתעה ואם אנחנו רוצים לעשות את זה אנחנו צריכים לעשות את זה בבית", אמר יצחקי, "במשחקי החוץ מאז שמוניתי ניצחנו 3 פעמים, בבית קצת התקשנו וזה מה שאנחנו צריכים לשנות. לא הפסדנו, אבל גם לא ניצחנו ומול כל יריבה
בטח בבית, אנחנו צריכים שהבית יהיה המבצר שלנו. אנחנו צריכים קודם כל לשחק כדורגל טוב, ולהתחיל במסלול ניצחונות. זה מתחיל כבר ממחר".

על חדרה:

"חדרה אף פעם לא עושה חיים קלים. תמיד המשחקים מולה קשים. אנחנו צריכים לבוא ברמת מוכנות מירבית כדי להוציא 3 נקודות. 3 נקודות מגיעות עם משחק טוב ואנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב ולנצח".

על הרוטציה שערך במשחק מול אלשקרט:

"הייתי צריך לחלק את הכוחות כי היתה לנו תקופת משחקים עמוסה בשבועות האחרונים וגם לפנינו יש תקופה מאוד עמוסה. רציתי לחלק את הכוחות, נתתי לשחקנים שלא שיחקו הרבה בליגה את ההזדמנות כי נצטרך את כל השחקנים עד הרגע האחרון. נבנה פה סגל רחב, יש תחרות על ה-11 ועל מי יישב על הספסל. המטרה היא שהשחקנים יוכיחו את עצמם בכל משחק כדי להראות שהם שווים מקום בסגל או על הספסל".

על הרצון לייצר רצף ניצחונות בליגה:

"באנו אחרי משחק מאוד קשה בטדי, שהצלחנו לנצח ואני חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה, אבל היה משחק קשה. כדי להתקדם ולהידבק לצמרת אנחנו צריכים לייצר ניצחונות רצופים וזו המטרה, לעשות את זה מחר".