"אני חושב שהקבוצה מוכנה למשחק, יש לנו ביטחון, אנחנו מרגישים טובים ומתאמנים קשה, אנחנו מוכנים", אמר היום (ראשון) ברנדלי קובאס כשדיבר לקראת משחק הליגה שמחכה למכבי מחר (20:15) מול הפועל חדרה בבלומפילד. 

המפגש מול חדרה יינעל את הסיבוב הראשון של ליגת הבורסה לניירות ערך ורגע לפני שחקן הכנף התייחס למספר נושאים.

על ההשפעה של מינוי מאמן חדש:

"זה נכנס לראש, אבל לא משהו שכולם בחדר ההלבשה מדברים עליו. ברק אמר לנו רק 'תתרכזו במשחק, כשהמאמן יגיע נראה מה יקרה'. זה לא שכולם עסוקים בזה, דיברנו על זה פעם או פעמיים ומשם אנחנו ממשיכים קדימה".

יש משהו שלקחתם מהניצחון על בית"ר במחזור הקודם?
"כן, ברור. מכל משחק יש משהו לקחת, גם אם שיחקת ממש טוב. אתה תמיד רוצה להגיע לרמה הבאה וזה משהו שמעסיק קבוצה. הקבוצה מרגישה טוב, אנחנו מרגישים טוב".

על התחושה שלו במכבי עד כה:

"אני מרגיש טוב, כולם לומדים להבין אותו עוד ועוד ואני לומד להבין את האחרים. זה מרגיש שבמשחקים האחרונים הפכנו יותר "לקבוצה" והתחושה שלי טובה. בכל יום אני נלהב להתאמן ולשחק".

לקראת משחק בית נוסף מחר:
"הקבוצה אוהבת שיש הרבה אוהדים מאחורינו, שדוחפים אותנו בזמנים הקשים וגם הטובים. האווירה טובה בכל פעם שאנחנו משחקים וזה מוסיף ביטחון".

על הניסיון לייצר רצף ניצחונות בליגה:

"אנחנו מסתכלים על הכל ממשחק למשחק. ברור שאנחנו רוצים לנצח 50 או 60 משחקים אבל אנחנו לא מסתכלים על זה ככה, אנחנו מפוקסים בצעד אחר צעד, זה מה שאנחנו עושים וזה מרגיש טוב".