אחרי שכבש את השער השני שחתם את תוצאת המשחק ב-1:2 על מכבי פ"ת, עדן שמיר סיכם ואמר: "ברמה האישית וגם ברמה הקבוצתית היה משחק טוב עם הרבה דקות טובות. אני חושב שפתיחת המשחק עם השערים המהירים עשו לנו את העבודה לקלה יותר. אחרי זה קצת הלכנו אחורה מה שלא צריך לקרות אבל ב-25 הדקות הראשונות שיחקנו בקצב מאוד גבוה מה שעזר לנו להכריע את המשחק".

על המערך בו עלתה הקבוצה: "לא הייתה לנו פרבילגיה אלא להתאים את עצמנו לשיטה של המאמן כמה שיותר. בשבוע האחרון הספקנו לעבוד על כמה דברים חלקם יישמנו בצורה טובה אבל ברור שיש לנו עוד מה לשם".

על התקשורת עם מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "המאמן פחות דובר אנגלית אבל במהלך האימון אלא נעזר בעוזרים שלו אבל בשיחיות אישיות איתו הוא מדבר באנגלית ומעביר את המסרים. גם בכללי בסופו של דבר הוא מצליח להעביר את המסרים שלו גם במהלך האימון. רואים שמדובר במי שמבין כדורגל עם ניסיון בכדורגל. הוא היה שחקן בעברו אז הוא מבין את השחקנים ואת הצרכים שלנו".

"המשחק נגד חיפה יהיה משחק קשה. חיפה נחשבת לקבוצה מהטובות בארץ. יש לנו זמן לעבוד ולהתכונן למשחק הזה. נעשה הכל כדי שנשמור על המאזן החיובי מולם אבל אנחנו יודעים שיהיה קשה".