עדן שמיר פתח הערב (ראשון) בהרכב מכבי וסייע לקבוצה לנצח 0:4 את הפועל מרמורק בבלומפילד. בסיום הקשר סיכם את ההופעה של הצהובים במשחק שנערך במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה.

שמיר נשאל תחילה על התחושות בעקבות הימים האחרונים ואמר: "ההרגשה מצוינת, מאמן חדש תמיד מביא איתו משהו אחר, אנרגיות. אני שמח שבאנו היום ועשינו את זה קל עבורנו, הרבה קבוצות נופלות במשחקים כאלה אבל הפכנו את זה לקל ואנחנו מחכים ליום רביעי".

על השינויים הראשוניים תחת מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "זה כמה ימים, זה בעיקר ההתלהבות והלחץ אחרי איבוד, זה משהו ששמנו עליו דגש בשלושה ימים, אני מאמין שנמשיך לעבוד ונביא עוד דברים".

על החלק של השחקנים עד כה:

"אף אחד לא בורח מאחריות, ברור שהיינו צריכים להביא רמה גבוהה יותר. חילופי מאמנים זה משהו טבעי בקבוצות כדורגל, אנחנו יודעים שיש עלינו אחריות די גדולה וציפיות גבוהות, נעבוד קשה כדי לכפר על ההתחלה הפחות טובה שלנו".

מה לוקחים לקראת המשחק מול סכנין ביום רביעי?

"ניצחון, 4 שערים, משחק שיכול היה להיגמר בכמות גבוהה יותר, זה נותן ביטחון. שחקנים שפחות משחקים כן צריכים את הדקות והביטחון, עשינו לחץ טוב. אני שמח שעשינו את זה קל, יש דברים לקחת אבל אין ספק שהמשחק נגד סכנין יראה אחרת ונצטרך להיות ביכולת הכי טובה שלנו מהשנייה הראשונה כדי לנצח".

על התקופה שלו במכבי עד כה והאם הוא מרגיש שהוא ראוי לדקות רבות יותר:

"אני כן מרגיש שאני ראוי לקבל יותר דקות, מי שמכיר אותי יודע שאני לא שחקן של תלונות ופרצופים, אני תמיד נותן מאה אחוז, בא לכל אימון לתת מאה אחוז ולהראות שמגיע לי. החלטות של מאמנים קצת פחות נראות לנו לפעמים מהצד, אבל זו העבודה שלנו אני מגיע כל בוקר ועושה מה שצריך, מנסה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים. משחק כמו היום, מבחינתי זה היה משחק מאוד חשוב, להראות שכן אפשר לסמוך עליי, במיוחד שיש מאמן חדש, וכל הזדמנות שיש לי אוכיח לכולם שאני ראוי לקבל יותר דקות".