מכבי פתחה הערב (ראשון) את המסע בגביע המדינה בצורה חלקה. מחזיקת הגביע גברה 0:4 על הפועל מרמורק במשחק במסגרת סיבוב ח' ובסיום מלאדן קרסטאיץ' סיכם את מה שגם היתה הופעת הבכורה שלו כמאמן הקבוצה. 

"תמיד טוב לנצח, אנחנו לוקחים דברים חיוביים וראינו גם דברים שליליים. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לשפר הרבה דברים. היה טוב לראות "בלייב" את הקבוצה", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו.

לקראת המשחק מול סכנין ביום רביעי:

"ברור שיש הבדל בין הליגה הראשונה לגביע, בגביע זה רק משחק אחד. קבוצה שבאה לשחק מול מכבי מגיעה עם מוטיבציה. כשאנו משווים זאת למשחק ביום רביעי, אנחנו מאמינים שברביעי יהיה קשה יותר. יש לנו כמה ימים כדי לנתח את הפרטים הקטנים, לעבוד קשה ולשפר את הדרך שבה אנחנו משחקים".

על ההתרשמות שלו מהשחקנים:

"יש לנו רושם ראשוני מהאימונים ומהמשחק היום. זה זמן קצר, כמובן שכשמאמן חדש מגיע יש לחץ על השחקנים. ננתח את המשחק, נשווה אותו למשחקים הבאים, נעבוד קשה בצורה אינדיבידואלית וקבוצתית כדי להוציא את המקסימום".

על הלחץ שביצעו שחקני ההתקפה:

"כן, זו דרך המשחק שאנחנו רוצים להביא. מכבי גם במשחקים האחרונים שיחקה בדרך דומה ועכשיו נביא עוד אגרסיביות, עם לחץ ולקיחת סיכונים".

על התמיכה מהאוהדים בבכורה שלו:

"אני מרוצה מהעידוד, מהדקה הראשונה ועד האחרונה. נעשה את הטוב ביותר שלנו להראות לאוהדים שאנחנו יכולים לשפר את הקבוצה ושיהיו גאים בדרך העבודה שלנו ובתוצאות".