מחזיקת הגביע פתחה את המפעל ברגל ימין עם 0:4 משכנע נגד הפועל מרמורק בהופעת בכורה של המאמן מלאדן קרסטאיץ' על הקווים.עידן נחמיאס (18) כבש את השער היחיד במחצית הראשונה. חלאילה (50) פתח את מסכת השערים במחצית השנייה אליו הצטרפו גם אבי ריקן (56) וגררו (69).

הרכב פותח:

קרסטאיץ', שנאלץ להסתדר ללא סגל מלא, פתח עם דניאל פרץ בשער. מאור קנדיל פתח בהגנה לצידם של לואיס הרננדס, עידן נחמיאס ומתן בלטקסה. בקישור פתחו עדן שמיר, אבי ריקן וגבי קניקובסקי. אילון אלמוג, ברנדלי קובאס ואוסמה חלאילה השלימו את חוד ההתקפה הצהוב.

מחצית ראשונה

אחרי 19 דקות בהן מכבי שלטה לחלוטין במשחק והגיע למצבים, דווקא כדור חופשי של קניקובסקי מצד ימין מצא את עידן נחמיאס שנגח מ-6 מטרים פנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-22 גם חלאילה יכול היה להיכנס לרשימת המבקיעים אחרי כדור עומק של ריקן אבל הבעיטה שלו לא הייתה מדוייקת. קובאס, שהיה פעיל מאוד מתחילת המשחק, מצא את עצמו מסכן את שערה של מרמורק בבעיטה מ-16 מטרים שכמעט ומצאה את הרשת.

ניסיונות של אלמוג וקובאס בהמשך לא מצאו את המסגרת ובסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון להפסקה.

מחצית שניה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב של הצהובים. בדקה ה-50 כדור חופשי של מכבי משמאל תורגם לשני. עדן שמיר המשיך עם הראש ואוסמה עם הרגל כבש את השני. 0:2 למכבי!

אלמוג כמעט וכבש את השלישי אחרי שהשתלט יפה על כדור עומק, חלף על פני השומר שלו ומ-15 מטר בעט לפינה הרחוקה כדור שחמק מהקורה. חלפו 5 דקות בלבד מהשער השני וריקן השתלט על כדור ברחבה מצד שמאל וסובב לפינה הנגדית ופנימה. 0:3 למכבי!

בדקה ה-64 ערך קרסטאיץ' שלושה חילופים: גולסה, חוזז וגררו נכנסו על חשבונם של נחמיאס, קובאס וקניקובסקי. מכבי המשיכה להגיע למצבי הבקעה ובדקה ה-69 אילון אלמוג מצא את גררו בתוך הרחבה. האחרון השחיל את הכדור בין רגליו של השוער עמית קרן ופנימה. 0:4 למכבי!

בדקה ה-72 ערכה מכבי עוד שני שינויים: רונן חנצ'יס וסטיפה פריצה נכנסו במקום אוסמה חלאילה ואבי ריקן.

מכבי ניסתה למצוא את החמישי אבל נאלצה להסתפק ב-0:4 ובכרטיס לשלב הבא בגביע.