אחרי שרשם ניצחון חשוב בטדי המאמן, ברק יצחקי סיכם את ה-1:2 על בית"ר ירושלים במחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך: "היינו עדיפים. שיחקתי פה יום או יומיים ואני יודע מה זה לקבל את בית"ר ירושלים במצב הנוכחי שלהם. אמנם עם כל הרעש מסביב הם דווקא יודעים לשאוף אנרגיות והם שיחקו די טוב אבל אני חושב שהקבוצה שלי שיחקה טוב והגיע לנו לנצח".

על היותו בתפקיד המאמן הזמני אמר: "הצהרנו מהיום הראשון שאני אהיה מאמן זמני. אני יודע שזה לוקח יותר זמן ממה שציפינו אבל אני מקווה שזה יקרה מש בקרוב. העובדה שאין עוד מאמן זה לא עושה נזק. זה כבר קרה בעבר וקרה גם במועדונים אחרים. ברור שזה לא המצב הנורמלי אבל אני מכיר את השחקנים האלה מספיק טוב הם משקיעים באימונים ואני חושב שרמת האימונים שלנו מספיק טובה. אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון ולהשיג את הניצחונות בשיניים".

"יש לי תשוקה שאני עולה על הדשא גם כמאמן מרגישים את האוויר הואת הלחץ וגם כשחקן שיחקתי תמיד תחת לחץ ואני פה כל זמן שיצטרכו. אעשה הכל בשביל המועדון הזה", הוסיף המאמן.

על ההחלטה לפתוח עם דוידזאדה במקום סבוריט הוסיף: "יש לנו רצף גדול של משחקים גם המשחקים שהיו לנו ואלה שיהיו. צריך לדעת לחלק את הכוחות. אופיר הוא מקצוען אמיתי שמתאמן מאוד קשה גם כשהוא לא משחק והיה מאוד קשה בתחרות עם סבוריט כי הוא באמת שחקן מצויין. אבל בסוף כשהיינו צריכים אותו הוא היה מוכן וראיתם אותו על המגרש ומגיע לו כל הכבוד".

על ההתנהלות של המועדון העונה: "אנחנו לא מדברים עם מאמנים כל עוד יש לנו מאמן. אני לא חושב שזו דרך נכונה. לא בדקנו עם אף מאמן כל עוד פטריק היה מאמן הקבוצה. ברגע שהוא פוטר התחלנו לבחון מאמנים במקומו והיו כמה שלא צלחו. אנחנו בינתיים ממשיכים לבחון מאמנים אחרים".

על המעורבות של גולדהאר בנעשה: "אני בקשר רצוף עם מיץ' גולדהאר. הוא מעל 10 שנים הבעלים של מכבי תל אביב ואם תסתכלו על התהפוכה שהמועדון הזה עבר במשך השני רואים שנבנה מועדון חזק לא רק במגרש גם מחוצה לו. אני אומר לכם שהבעלים מעורב בפרטים הכי קטנים".