מכבי תל אביב שבה לנצח. השחקנים של ברק יצחקי חזרו מטדי עם שלוש נקודות חשובות אחרי הניצחון 1:2 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-12 בליגת הבורסה לניירות ערך. קובאס (27) היה הראשון שניצל טעות בהגנת בית"ר והעלה את הלבנים ליתרון. בדקה ה-37 בית"ר חזרה למשחק משער של ירדן שועה. 10 דקות מפתיחת המחצית השנייה דוידזאדה בישל לפריצה את שער הניצחון. ביום חמישי מכבי תפגוש בארמניה את אלאשקרט במחזור האחרון בשלב הבתים בקונפרנס ליג.

הרכב פותח:

יצחקי ערך מספר שינויים בהרכב מזה שנפרד בתיקו 1:1 במשחק האחרון נגד נוף הגליל. אופיר דוידזאדה פתח בצד שמאל של ההגנה במקומו של אנריק סבוריט שפתח על הספסל. לצידו של דוידזאדה פתחו נחמיאס, הרננדס וג'ראלדש. 

בקישור פתחו ייני וקניקובסקי אליהם הצטרף דן ביטון בעוד גולסה פתח על הספסל. בחלק הקידמי שיחקו קובאס, בן חיים ופריצה.

מחצית ראשונה

דקות בודדות משריקת הפתיחה המשחק נעצר אחרי שנוצרה מגבלת ראות באצטדיון. אחרי שהמשחק שב לפעילות מכבי הייתה קרובה פעמיים לכיבוש. פעם אחת היה זה קניקובסקי שבעט מתוך הרחבה החוצה ובפעם הנוספת היה זה פריצה שהתמקם טוב אבל הנגיחה שלו לא הייתה למסגרת.

בדקה ה-20 רשמה בית"ר את ההזדמנות הראשונה שלה במשחק אחרי שברוטמן חיפש את השער בבעיטה מ-18 מטרים אבל הכדור חמק סמוך לקורה. הלחץ של מכבי על שערה של בית"ר הניב פרי בדקה ה-29. קובאס ניצל טעות קשה של קריאף שניסה לחלוף על פני ההולנדי ברחבה. קובאס חטף את הכדור, חלף על פניו של ניצן ומקרוב כבש את הראשון. 0:1 למכבי!

בדקה ה-38, בית"ר באחת מההתקפות הבודדות שלה במחצית השיגה את שער השיוויון אחרי כדור רוחב מימין שמצא את שועה. האחרון המשיך בנגיעה את הכדור לקורה ופנימה. 1:1.

עד סיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הגיעו למצבים קורצים נוספים.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מכבי המשיכה לחפש את השער השני במשחק והוא הגיע בדקה ה-55. דוידזאדה בצד שמאל הרים כדור מדוד לראשו של פריצה שניצל יציאה לא טובה של איתמר ניצן וכבש מקרוב. 1:2 למכבי!

בדקה ה-65 ערך יצחקי חילוף כפול: אדוארדו גררו ואייל גולסה נכנסו על חשבונם של טל בן חיים ודן ביטון. עברו 6 דקות וגררו כמעט וכבש את השלישי אחרי שהשתלט על כדור עומק אבל איתמר ניצן יצא טוב ומנע ממנו שער.

אחרי ניסיון של ירדן שועה שבעיטה שלו חמקה סמוך לקורה של פרץ, פרץ מן העבר השני גררו והוכשל סנטימטרים מהרחבה. הבעיטה של קניקובסקי חמקה סמוך למשקוף.

גררו המשיך לחפש את השער ובדקה ה-82 שוב היה קרוב אבל הבעיטה שלו חמקה ליד הקורה. מן העבר השני התקפה מהירה של בית"ר הסתיימה בבעיטה מצד שמאל של בואצ'י אבל הכדור לא היה למסגרת.

בדקה ה-86 ערכה מכבי עוד חילוף כפול כשכובשי השערים, פריצה וקניקובסקי פינו את מקומם לטובת גלזר ואלמוג. עמוד בתוך תוספת הזמן נכנס אבי ריקן למשחק על חשבונו של קובאס.