קרן מכבי תל אביב (ע"ר) ממשיכה את שיתוף הפעולה המוצלח מהשנים האחרונות עם עמותת 'פתחון לב' במסגרתו נתרמו אלפי בגדים כחלק מקמפיין 'עוטפים בחום' שמטרתו – תרומה לקהילה. בשבת הקרובה (8.1.22) לפני משחק הליגה נגד הפועל באר שבע תמתין לכם עמדת התרמה מיוחדת מחוץ לאצטדיון בלומפילד.

החורף כבר בשיאו וכמדי שנה הגיע הזמן של כל משפחת מכבי תל אביב להתאחד ולהתגייס למען הנזקקים שסובלים מהקור והגשמים. יש לכם סוודרים ישנים בארון? או מעיל שאתם כבר לא לובשים? זה הזמן לאסוף את פריטי הלבוש המיותרים ולתרום אותם לקהילה.

איך זה עובד?

במשחק הביתי הקרוב נגד הפועל ב"ש (08/01, 20:00) תוצב מחוץ לאצטדיון בסמוך לשערים 7-8 משאית מיוחדת של קרן מכבי ופתחון לב. בנוסף יחכו לכם עמדות איסוף סמוך לשערים 10-11 ו-4-5 בהם אתם האוהדים מוזמנים להביא את כל פריטי הלבוש אל נקודות ההתרמה ולעזור לנו לעזור למי שזקוק לכך.

הקמפיין זכה להצלחה גדולה בשנים האחרונות, כשנרתמתם למען מטרה חשובה זו במסגרתה נתרמו כ-8000 פריטים. אוהדי מכבי כבר הוכיחו בעבר שהם מתגייסים במלוא העוצמה בשעת הצורך וחורף 2022 הוא הזדמנות מצוינת להוכיח זאת שוב.

ארגון 'פתחון לב' שם למטרה לשבור את מעגל העוני בישראל על ידי 3 דרכי פעולה עיקריות: סיוע הומניטרי ל-160,000 אנשים בכל שנה. 'פתחון לב' יקבל את הביגוד ויעבירו לכל מרכזי הסיוע ברחבי הארץ. כלל הביגוד יועבר לטובת משפחות נזקקות המקבלות סיוע שוטף לאורך כל השנה.