מכבי תל אביב יצאה הערב (שני) מאיצטדיון סמי עופר עם הפסד 3:2 למכבי חיפה לאחר מהפך של היריבה. בסיום סיכמו דן גלזר ועדן שמיר את המשחק.

גלזר:  "בעבר שמחנו ביחד וגם עכשיו נהיה ביחד ונצא מזה חזקים יותר".

"קשה לי להסביר מה קרה, זה רגע מאוד קשה עבורי ועבור הקבוצה", אמר גלזר, "זה מצב לא קל, אבל בעבר שמחנו ביחד וגם עכשיו נהיה ביחד ונצא מזה חזקים יותר".

על השאלה האם היתה שאננות אמר: "לא היתה שאננות, זה לא הפסד של נאיביות או שאננות. קשה לי להסביר רגע אחרי המשחק. יש הרבה אמוציות, ננתח את המשחק והרגעים הפחות טובים. כל הכבוד למכבי חיפה, הם הציגו עשר דקות חזקות שנתנו להם את השערים .אנחנו מכאן נתחזק ונצא מזה ביחד".

על המשך העונה אמר: "אנחנו לא נסתכל רחוק מדי, רק ממשחק למשחק. הצגנו משחק טוב לדעתי, לא שלטנו בכדור אבל הגענו להרבה מצבים, יכולנו לתת את השלישי, לצערי זה לא קרה. נלמד מזה וננסה להשיג את הניצחון כבר במשחק הבא. אני חושב שברוב הדקות הצגנו משחק טוב. הדקות האלה מאוד קשות לי אבל נתחזק ביחד".

צפו בעדן שמיר מדבר לאחר המשחק

]

"הפרצופים אומרים הכל. אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר עדן שמיר, "כבר ביום שבת מחכה לנו משחק נוסף מאוד קשה, בבית. בטח שלא נרים ידיים, ננסה לתקן מה שצריך. אני מקווה מאוד שנלמד ממה שקרה כאן, בטח בעשרים דקות האחרונות ונבוא מוכנים לשבת".