מכבי תארח ביום שבת (20:00) את הפועל ב"ש למשחק במסגרת המחזור ה-17 של ליגת הבורסה לניירות ערך. לפני שאתם מתכננים את היציאה שלכם לאצטדיון בלומפילד בו ייערך המשחק – תנו לנו לעשות לכם קצת סדר עם מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר.

כניסה ושהייה בתחומי האצטדיון תותר רק בעטיית מסכות – עוטים מסכה כל הזמן ושומרים על הבריאות.

הקדימו את הגעתכם והימנעו מכניסה מאוחרת לאצטדיון!

"אין פקקים. נגיע בזמן", בטח משפט שרץ לחלקכם בראש. אז תמחקו אותו בבקשה. אנחנו ממליצים לכם לעשות הכל כדי להימנע מתורים ארוכים וכניסה מאוחרת ליציע. אז הקדימו הגעתכם!

ציוד העידוד חוזר ליציע!

לאחר פעולות מאומצות ורבות מול גורמי האכיפה, ובזכות שיתוף הפעולה שלכם האוהדים, המועדון שמח לבשר כי החל מהמשחק הקרוב יוחזר ציוד העידוד ליציעים.

כולנו יודעים כמה הדחיפה שלכם חשובה ומשמעותית עבור השחקנים על הדשא – בואו נשמור על כך ביחד! 

במשחק הקרוב תתבצע אכיפה משמעותית וכל הפרת סדר עלולה לפגוע במאמצים שנעשו על ידי כולנו ולהחזיר את הסנקציות ליציעים.

הכניסה לאיצטדיון תחת השפעת אלכוהול אסורה בהחלט. המשטרה תפעיל מערך בדיקת שכרות (כנהוג ומבוצע על ידי שוטרי תנועה) ואדם שיתגלה שיכור לא יורשה להיכנס.

בנוסף חל איסור חמור על הפעלת אמצעים פירטוכניים וכל מי שיפר את הסדר הציבורי בכל דרך שתפגע בשלום הציבור ייעצר.

לבלומפילד מגיעים מעודכנים!

לידיעתכם! על פי החלטת משרד הבריאות כניסת קהל מעל גיל 3 לאירועי ספורט תותר רק ב:

  • הצגת תו ירוק בתוקף
  • הצגת תעודה מזהה – ת.ז/דרכון/רישיון/קטינים – צילום תעודת זהות של הורה כולל הספח.
  • בדיקת קורונה שלילית – בדיקה מהירה או בדיקת PCR פרטית (לא של פיקוד העורף)
  • כניסה ושהייה בתחומי האצטדיון תותר רק בעטיית מסכות. צפויה אכיפת הנחיות מוגברת ביציעים ובכניסות שתכלול הוצאה מהיציעים ומתן דו"חות.

  • לינק להפקת תו ירוק מעודכן (דרך אתר משרד הבריאות) לחצו כאן

מתחם בדיקות קורונה מהירות

לרשות אוהדי מכבי ת"א יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה בכניסה לקופות שממול שער 4. הבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 55 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ומנועי חיסון (בהצגת אישור רפואי מודפס) ייבדקו ללא עלות). חשוב: יש להגיע לבדיקה בחלון הזמן אליו נרשמתם על מנת להימנע מעיכוב בכניסה לאיצטדיון! חשוב: יש להגיע לבדיקה בחלון הזמן אליו נרשמתם על מנת להימנע מעיכוב בכניסה לאיצטדיון!

המסורת ממשיכה: עוטפים בחום את מי שזקוק לנו

החורף כבר בשיאו וכמדי שנה הגיע הזמן של כל משפחת מכבי תל אביב להתאחד ולהתגייס למען הנזקקים שסובלים מהקור והגשמים. יש לכם סוודרים ישנים בארון? או מעיל שאתם כבר לא לובשים? זה הזמן לאסוף את פריטי הלבוש המיותרים ולתרום אותם לקהילה.

איך זה עובד?

במשחק הביתי הקרוב נגד הפועל ב"ש (08/01, 20:00) תוצב מחוץ לאצטדיון בסמוך לשערים 7-8 משאית מיוחדת של קרן מכבי ופתחון לב. בנוסף יחכו לכם עמדות איסוף סמוך לשערים 10-11 ו-4-5 בהם אתם האוהדים מוזמנים להביא את כל פריטי הלבוש אל נקודות ההתרמה ולעזור לנו לעזור למי שזקוק לכך.

אתכם בכל דקה: הוואטסאפ של מכבי

מכבי תל אביב שמחה להשיק שירות חדש למענכם האוהדים. החל ממשחק הבית הקרוב מול הפועל ב"ש, ובכל משחקי הבית של הקבוצה בהמשך העונה, תוכלו לתקשר אותנו באמצעות קו הוואטסאפ הצהוב והחדש של מכבי. 

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

איך זה עובד? החל מ-3 שעות לפני המשחק נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי! 

שכחתם את הארנק בבית? לא נורא. המנוי שלכם כבר באפליקציה!

החל מהעונה כבר לא צריך לזכור איפה שמתם את מנוי הפלסטיק הישן או היכן זרקתם את הארנק. כל מה שתצטרכו כדי להיכנס למשחק של מכבי הוא פשוט להגיע לבלומפילד עם הטלפון שלכם ובו המנוי הדיגיטלי שלכם –  איך זה קורה?

 אנו ממליצים לכם להוריד את המנוי לארנק הדיגיטלי WALLET (לבעלי iOS) או לצלם את המסך עם המנוי והברקוד ולשמור באלבום התמונות במכשיר הסלולרי שלכם ובכך להימנע מכניסה נוספת לאפליקציה.

חדש! החל מהשבוע המנוי גם ב-Google Pay. הורידו את אפליקציית הארנק מה-Google Play והורידו את המנוי ישירות למכשיר שלכם.

 

להורדת האפליקציה למכשירי בעלי מערכת הפעלת iOS או אנדרואיד לחצו כאן.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע למנוי הדיגיטלי? לחצו לעמוד שאלות נפוצות

מגיעים לבלומפילד? אל תפספסו את המבצעים החמים בחנות הרשמית.

250 מטר רבועים של כל מה הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי – תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.