אחרי שבישל פעמיים בניצחון על הפועל ירושלים, אופיר דוידזאדה ומכבי יארחו בשבת הקרובה (17:20) את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-19 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) דיבר המגן לקראת המפגש שיתקיים באיצטדיון בלומפילד.

"אין משחק פשוט בליגה הזו, נתניה קבוצה טובה ומגיעה אחרי ניצחון", אמר דוידזאדה, "יש להם מאמן ושחקנים טובים, אנרגיות טובות. זו קבוצה התקפית, אנחנו מבינים את זה, מגיעים מוכנים ורוצים להמשיך במומנטום הטוב שלנו ולשמח את האוהדים".

המשחק הקרוב יתקיים בשעת אחר צהריים נוחה וכשנשאל המגן אם הוא זוכר אירועים דומים כילד ענה: "בטח, עם המשפחה, עם אבא שלי, אני חיכיתי לשעות האלה. משחקים ב-17:00, 18:00, כדי שבאמת אוכל ללכת ולא יהיה מאוחר מדי. זו היתה התרגשות גדולה, אני עם כל החברים, כל המשפחות באות, זו היתה חוויה מדהימה". על השאלה אם בתו תגיע למשחק ענה: "ראיתי שיש גם מזג האוויר טוב, בול למשחק כדורגל, אז כן היא תגיע".

על המוטיבציה לקראת משחק ביתי נוסף מול אוהדי מכבי הוסיף: "ברגע שהקהל באמת מבין כמה הוא חשוב לנו, ואנחנו צריכים אותו, וזו באמת שעה טובה שימלאו את האיצטדיון. אנחנו גם בתקופה טובה וזו המוטיבציה הכי גדולה".

על ההפסד לנתניה בסיבוב הקודם אמר דוידזאדה: "זה כבר עבר, כמובן שזה היה מאוד כואב, כבר הובלנו, אבל אנחנו כבר המשכנו הלאה. עם מאמן אחר, עם אנרגיות חדשות, מומנטום טוב ואנחנו צריכים להמשיך עם זה".