שבת אחר הצהריים, מזג אוויר טוב ושריקת פתיחה בשעה מוקדמת – הכל כבר מוכן לקראת שבת של כדורגל לכל המשפחה! אז רגע לפני שאתם מתכננים את ההגעה שלכם ובני משפחתכם לבלומפילד לקראת המשחק נגד מכבי נתניה (17:20), תרשו לנו לעשות לכם סדר.

קודם כל והכי חשוב – תגיעו מוקדם שלא תפספסו!

  • החל משעה 15:00 ברחבה של שער 7 (הצד המזרחי) יחכו לכם מתקנים ופעילויות לכל המשפחה שיעמדו לרשותכם עד 17:00 (בכל זאת לא תרצו לפספס את שריקת הפתיחה).
  • עמדת DJ עם מוזיקה מחוץ לאיצטדיון ובתוכו שתנגן את הפלייליסט שאתם בחרתם בשבוע האחרון. 
  • בחנות הרשמית (סמול לכניסה לשער 11) מלבד כל הפריטים שהייתם רוצים גם יחכה לכם מבצע אטרקטיבי שלא תרצו לפספס.

ואיך מגיעים לבלומפילד? במהירות, בבטיחות  – ובצורה משתלמת במיוחד. לכבוד המשחק הקרוב מכבי תל אביב שמחה להשיק את שיתוף הפעולה עם חברת השכרת האופניים תל-אופן, ואתם נהנים מהטבה במסגרתה ינתן השימוש בשירות בחינם לאוהדי מכבי בדרך לבלומפילד! כל הפרטים מחכים לכם בלינק הבא.

* בכפוף להנחיות משרד הבריאות ובהתאם למזג האוויר.

לרכישת כרטיס לחצו כאן

לבלומפילד מגיעים מעודכנים

על פי החלטת משרד הבריאות כניסת קהל מעל גיל 3 לאירועי ספורט תותר רק בהצגת תו ירוק בתוקף.

 מתחם לבדיקת קורונה מהירה יעמוד לרשותכם בכניסה לקופות שממול שער 4. הבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 55 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ומנועי חיסון (בהצגת אישור רפואי מודפס) ייבדקו ללא עלות). חשוב: יש להגיע לבדיקה בחלון הזמן אליו נרשמתם על מנת להימנע מעיכוב בכניסה לאיצטדיון!

להרשמה לבדיקת קורונה מהירה לחצו כאן

כולנו יודעים כמה הדחיפה שלכם חשובה ומשמעותית עבור השחקנים על הדשא – בואו נשמור על כך ביחד! במשחק הקרוב תתבצע אכיפה משמעותית וכל הפרת סדר עלולה לפגוע במאמצים שנעשו על ידי כולנו ולהחזיר את הסנקציות ליציעים.

בנוסף חל איסור חמור על הפעלת אמצעים פירטוכניים וכל מי שיפר את הסדר הציבורי בכל דרך שתפגע בשלום הציבור ייעצר.

אתכם בכל דקה: הוואטסאפ של מכבי

מכבי תל אביב שמחה להשיק שירות חדש למענכם האוהדים. החל ממשחק הבית הקרוב מול הפועל ב"ש, ובכל משחקי הבית של הקבוצה בהמשך העונה, תוכלו לתקשר אותנו באמצעות קו הוואטסאפ הצהוב והחדש של מכבי. 

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

איך זה עובד? החל מ-3 שעות לפני המשחק נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי! 

אל תפספסו את המבצעים החמים בחנות הרשמית.

250 מטר רבועים של כל מה הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי – תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

בקיצור, סגרנו לכם את התוכניות לשבת. מחכים לפגוש אתכם בבלומפילד!

לרכישת כרטיס למשחק לחצו כאן