מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מפתח תקוה במסגרת המחזור ה-20 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-3 כשהמרחק מהפסגה עומד על נקודה אחת בלבד. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-5 בטבלה. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע שינוי אחד בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. בשער פתח רועי עמדי.

ההרכב המלא: רועי עמדי, עילאי תומר, אריאל בלסון, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, עמית צור, בר לין (אנר אושמנדי, 46׳), אוסקר גלוך, מוחמד אבו עיאש וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 57׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה שקולה יחסית. שתי הקבצות ניסו לייצר מצבי הבקעה אך ללא הצלחה מרובה. בדקה ה-15 פתח תקוה איימה ראשונה על השער של מכבי. איברהים בדיר נשלח בכדור עומק באגף הימני, הוא חדר לרחבה ובעט כדור אלכסוני שנהדף על ידי רועי עמדי. דקה לאחר מכן עידן טוקולומטי בעט מחוץ לרחבה לזכות פתח תקוה, עמדי שוב הצליח להדוף.

בדקה ה-18 מוחמד אבו עיאש ניסה את מזלו מחוץ לרחבה לזכות הצהובים, אך הכדור היה חלש מדי והלך מחוץ למסגרת. עשר דקות לאחר מכן התקפה מסודרת של מכבי הסתיימה בהרמה של אבועיש, הכדור הוסט על ידי המגן אל השער, אך שוער פ״ת, מאור ארליך, קלט.

בדקה ה-41 פתח תקוה עלתה ליתרון. איתי שלו קיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז הרחבה ושיחרר בעיטה לפינה הרחוקה. 0:1 לפתח תקוה.

בדקה ה-43 מכבי כמעט וחזרה אל המשחק. אוסקר גלוך קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט כדור עוצמתי אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי ההגנה, את הריבואנד בעט בר לין אך הכדור הלך מעל השער.

מחצית שניה
בדקה ה-50 מכבי הגיעה להזדמנות הטובה ביותר במשחק. התקפה מסודרת מהאגף השמאלי הסתיימה בכדור רוחב של רוי רביבו אל קרלוס ריברה, החלוץ הפנמי היה חופשי וקרוב אל השער, אך הכדור לא התלבש על כף רגלו וההזדמנות התפספסה.

בדקה ה-60 שוב מכבי הייתה קרובה לשיוויון. הרמה של אבו עיאש נהדפה על ידי השוער היישר אל אוסקר גלוך, הקשר בעט טוב אל השער אך הכדור פגע בהגנת פתח תקוה.

בדקה ה-62 הגיע השיוויון. גלוך בעט מחוץ לרחבה, ארליך הדף את הכדור ויקיר זלברמן, שנכנס כמחליף, כבש את השיוויון מקרוב. מכבי השוותה ל-1:1.

בדקה ה-66 הרמה מהאגף הימני ננגחה על ידי גלוך אל השער, אך ארליך קלט. 

בדקה ה-71 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. כדור קרן קצר הוליד הרמה של רביבו  אל הרחבה, זילברמן נגח אל המסגרת אך הכדור פגש את הקורה. שון עדרי בעט את הריבואנד פנימה אך שופט המשחק קבע כי היה נבדל.

בדקה ה-78 שוב מכבי מסוכנת. כדור רוחב מהאגף השמאלי הגיעה אל זילברמן שמקרוב בעט החוצה.

בדקה ה-82 פתח תקוה חזרה להוביל. בהתקפה מתפרצת איברהים בדיר הצליח למצוא את הרשת. 1:2לפתח תקוה. כך גם נשארה התוצאה בסיום.