מכבי תל אביב תצא בשבת הקרובה למשחק חוץ בטדי נגד הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך. אחרי שחזרו מ-120 דקות בניצחון על עירוני קריית שמונה בשמינית גמר גביע המדינה שנערך ברביעי, הצהובים כבר מצויים בעיצומן של ההכנות למשחק בשבת. 

עוד לפני האימון (חמישי) התבשר המאמן, מלאדן קרסטאיץ', על תוצאת ההגרלה של רבע גמר גביע המדינה בו יפגשו הצהובים את מכבי יפו ואמר: "אני חושב שהגביע זה מפעל אחר מהליגה. הרבה אנשים בטח יאמרו שהיה לנו מזל שנשחק נגד קבוצה מהליגה השלישית אבל אנחנו חייבים ותמיד נכבד את היריב שלנו. ברור שנתכונן למשחק הזה ברצינות בדיוק כמו שעשינו למשחקים הקודמים. אנחנו תמיד מתכוננים לכל משחק בצורה הכי רצינית שאפשר וכך נעשה גם למשחקים הבאים".

אחרי שבשבוע האחרון רשמה קבוצתו שני ניצחונות (הפועל ב"ש בליגה וקריית שמונה בגביע), התייחס המאמן למשמעות לקראת המשחק בשבת: "היו לנו הרבה משחקים בתקופה האחרונה. וזו תקופה מאוד קשה בשביל השחקנים שחלקם נפצעו או חלו והם מאוד חשובים לקבוצה. זה חשוב מאוד עבורנו שאנחנו ברצף של שני ניצחונות קשים ועכשיו יש לנו עוד משחק מאוד חשוב לפנינו. ברור שחשוב שנמשיך ביכולת שלנו ולנצח כל משחק כי ברור לכולם שמכבי תל אביב זה מועדון גדול והניצחונות האלה חשובים לו. אנחנו מאוד שמחים לראות את כמויות האוהדים שלנו שמגיעים לבלומפילד ומלווים אותנו במשחקי חוץ כי זה מאוד חשוב לנו ואנחנו רוצים להראות לאוהדים שלנו שכל מה שעשינו בתקופה האחרונה זה לא קרה במקרה אלא מגיע לנו".

על היריבה, שכבר הקשתה מאוד על הצהובים בסיבוב הראשון אמר: "אם אנחנו נגיע למשחק רגועים או נדבר יותר מידי על היריב שלנו אנחנו נהייה בבעיה נגד כל יריבה בליגה הזו. אם נבוא מפוקסים, מרוכזים במשחק ומחוייבים כמו שאנחנו יודעים אז ייראו את זה על המגרש".

על העובדה שמדובר במשחק שלישי בתוך שבוע ימים כולל 120 דקות בגביע סיכם המאמן את ההכנות: "כמובן שמאוד קשה לשחק באמצע שבוע 120 דקות ולשחק כמה ימים אחר כך אבל זו העבודה שלנו להכין את הקבוצה כמו שצריך. לנצל את היומיים או שלושה שיש בין המשחקים, לטפל בהם ולהכין אותם למשחק הבא"