המסע להגנה על התואר נמשך. לעיני כ-2000 אוהדים צהובים שעשו את הדרך הארוכה לצפון, מכבי תל אביב ניצחה הערב בקרית שמונה בתום דו קרב פנדלים מותח. קריית שמונה עלתה ליתרון מוקדם משער של פרייר (9) אבל הצהובים חזרו מהר למשחק משער של שמיר (13). בניגוד למהלך המשחק דווקא קריית שמונה השיבה את היתרון בדקה ה-61 משער נוסף של פרייר, שנגיחה שלו ספק עברה את הקו. אבי ריקן, שעלה במהלך המחצית השנייה לדשא, כבש את שער השיוויון בדקה ה-85 בבעיטה מהאוויר אל חיבורי הקורות של ברטוקס. 

בתום 90 דקות ועוד 30 דקות הארכה הקבוצות התפנו להכריע את המשחק בדו קרב פנדלים. פרץ הדף את הפנדל של שכר ופריצה כבש את השער החמישי והמכריע שהעניק למחזיקת הגביע את הכרטיס לרבע הגמר.

הרכב פותח:

המאמן מלאדן קרסטאיץ' לא ערך שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון על הפועל ב"ש בשבת האחרונה. רביעיית ההגנה שכללה את ג'ראלדש, בלטקסה, נחמיאס וסבוריט המשיכה לקבל קרדיט. גלזר פתח במרכז הקישור יחד עם עדן שמיר וגבי קניקובסקי. מתן חוזז, טל בן חיים ואוסמה חלאילה איישו את החלק ההתקפי.

שינוי אחד נערך על ספסל המחליפים כששחר פיבן ערך הופעת בכורה בסגל מאז שב מהפציעה על חשבון מאור קנדיל.

מחצית ראשונה:

המשחק נפתח בצורה שקולה אבל בדקה ה-9 קריית שמונה הצליחה לעלות ליתרון בהתקפה הראשונה שלה. סמואל בראון קיבל את הכדור באגף ימין והגביה למרכז ומורגן פרייר התרומם ומ-9 מטרים נגח לרשת. 0:1 לקריית שמונה. מכבי לא נבהלה מהיתרון וכבר לאחר 4 דקות הצליחה לחזור למשחק. ההתקפה החלה אם סבוריט שהגביה לרחבה, חוזז הוריד לאחור ועדן שמיר כבש מול האקסית ולא חגג. 1:1 בדקה ה-13. 

בדקה ה-18 מכבי איבדה את אנריק סבוריט שנאלץ לנטוש בעקבות מה שנראה כמו פציעה בשריר הירך האחורי. 12 דקות לאחר מכן הצהובים קיבלו הזדמנות טובה לכבוש את השני אחרי שחוזז מצא את חלאילה ברחבה, החלוץ הסתובב אבל בעט מעל השער ממצב קורץ. האיום האחרון על השער הגיע בדקה ה-35 והיה שייך ליריבה עם בעיטה של זוקה מעל השער. 

מחצית שנייה

מכבי פתחה עם איום של בן חיים שהשתחרר בתוך הרחבה בדקה ה-48 אבל השוער ברטקוס קלט את הבעיטה שלו. 4 דקות לאחר מכן שמיר כמעט השלים צמד אחרי מסירת רוחב טובה והמשך של הקשר עם העקב אבל השוער הציל שער בטוח. בדקה ה-59 גם עידן נחמיאס הגיע להזדמנות אחרי הגבהה של קניקובסקי אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.

בדקה ה-61 ק"ש הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון אחרי שפרייר השלים צמד. הצפוניים יצאו להתקפה מהירה בסיומה הכדור הגיע לחלוץ שנגח מקרוב, פרץ הדף אבל השופטים קבעו שמעבר לקו השער. 1:2 לקריית שמונה. 

בדקה ה-68 קרסטאיץ' החל לרענן את השורות וביצע 3 חילופים כשריקן, קובאס וביטון נכנסו במקום גלזר, חוזז ובן חיים. מכבי החלה לייצר לחץ כבד על השער של היריבה ובדקה ה-76 הגיע למצב נהדר כשקניקובסקי הגיע לאחד על אחד מול השוער אבל יציאה של האחרון מנעה שער. דקה לאחר מכן גם פריצה נכנס במקום חלאילה. 

הצהובים לא התייאשו ובדקה ה-85 איזנו עם שער ענק של ריקן. כדור שהוריד סטיפה פריצה הגיע לקשר שירה טיל יפהפה מ-18 מטרים שנעצר בחיבורים של קריית שמונה. 2:2. מכבי המשיכה ללחוץ בניסיון להשיג הכרעה אבל לא הצליחה למנוע מהמשחק להגיע להארכה בתום 90 הדקות.

הארכה

מכבי המשיכה את המומנטום גם בתחילת ההארכה ובדקה ה-94 חילופי מסירות בין פריצה לקובאס הביאו למצב טוב של הקיצוני אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה. שתי דקות לאחר מכן גם ביטון איים עם בעיטה ממרחק אבל לא היה מדויק. בדקה ה-106 קובאס ביצע דריבל טוב ובעט מ-17 מטרים אבל השוער היה במקום וקלט.

הלחץ של הצהובים לא פסק ובדקה ה-113 קניקובסקי שלח כדור חזק מסף הרחבה אבל שוב ברטקוס היה במקום והדף. 2 דקות לסיום 120 הדקות גם ביטון שלח כדור טוב מפינת הרחבה אבל פיספס את המסגרת בסנטימטרים לפני שההכרעה הגיעה מדו קרב פנדלים. 

פנדלים

בדו קרב הפנדלים הגיע הזמן של דניאל פרץ לזרוח. אחרי שמכבי עלתה ליתרון 1:2 בזכות שערים של נחמיאס וריקן השוער עצר בעיטה של מוחמד שכר. משם הצהובים עמדו בלחץ עם כיבושים של שמיר, ביטון ופריצה ומכבי חגגה עלייה לרבע הגמר עם ניצחון 3:5.