אבי ריקן המשיך הערב (שבת) את היכולת הטובה שלו ועזר למכבי להשיג ניצחון 1:3 על הפועל ירושלים בטדי. בסיום הקשר נתן את הזווית שלו למשחק הדרמטי שהתקיים באיצטדיון טדי.

"הניצחון הגיע לנו, שלטנו במשחק. עם קבלת החלטות יותר נכונה בשליש השלישי יכולנו גם להגדיל את התוצאה", אמר ריקן, "הסתבכנו סתם ללא סיבה אבל הגיע לנו. במשחקים האחרונים יש הרבה אופי, אנחנו מכבי תל אביב וזה מה שאנחנו מדברים עליו. להופיע בכל מגרש, לקחת את הנקודות, אנחנו מועדון גדול, הסגל מתגבש, מי שקצת נדחקו החוצה בתחילת העונה באים ונותנים את שלהם ואני שמח, יש לנו קבוצה טובה".

על יכולתו לאחרונה הוסיף: "אני תמיד פה. אני מאוד רוצה לעזור ולקבל דקות. גם כשפחות אז אני עדיין אשאר ואעשה כל מה שאפשר כדי שהקבוצה תצליח. אני שמח שלאחרונה אני מקבל יותר, אני עובד קשה בשביל זה. חייבים להמשיך, גם מבחינה אישית וגם קבוצתית, יש לנו עוד הרבה מה לעשות עד תום העונה".

על השפעת המאמן מלאדן קרסטאיץ': "מהרגע הראשון ראית שזה אנשי מקצוע שרוצים שהקבוצה תצליח, עם הרבה שעות בקריית שלום. גם לנו השחקנים מגיעה איזשהי מילה טובה, חילופי מאמנים, להתאים את עצמך לדרישות של צוות חדש. עשינו את זה מהר, אנחנו נראים מאומנים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי בתוצאה. גם במשחקים כאלה, ב-10 שחקנים, משחק שאולי בעבר היה נראה שנפסיד, מראים הרבה אופי ולוקחים את הנקודות".