אחרי ניצחון הגביע על קריית שמונה ביום שלישי האחרון, מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים התארחו באיצטדיון טדי למשחק מול הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-18 וקיוו להשיג ניצחון נוסף לאחר שבמחזור האחרון גברו על הפועל ב"ש.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' ביצע מספר שינויים בהרכב כאשר אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, אבי ריקן, דן ביטון וברנדלי קובאס קיבלו הפעם את המקום ב-11. אנריק סבוריט נעדר הפעם מהסגל בגלל פציעה ואילו דן גלזר ועדן שמיר בשל השעייה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח תחת גשם שוטף שירד בטדי מהדקה הראשונה. זה לא הפריע לצהובים לפתוח בקצב גבוה כאשר ברנדלי קובאס (3 ו-9) הגיע לשתי הזדמנויות קורצות בתוך עשר הדקות הראשונות. השליטה הדי מוחלטת של מכבי נמשכה גם בדקות הבאות והפעם ריקן (14) וביטון (20) רשמו איומים משלהם. 

בדקה ה-25 קובאס שוב הגיע למצב לא רע לאחר מסירת עקב של ריקן, אבל הקיצוני של מכבי סחט עצירה מהשוער המקומי אדליי. הצהובים המשיכו ליזום ובדקה ה-38 הם גם השיגו יתרון מוצדק. זה החל עם חטיפת כדור של גולסה, משם לריקן שמצא את ביטון על סף הרחבה, הקשר התקדם מעט ובעט ברגל ימין לפינה הרחוקה ופנימה. 0:1 למכבי. 2 דקות לאחר מכן קובאס המשיך לחפש שער עם איום נוסף ובעיטה מ-20 מטרים ששוב נעצרה אצל אדליי. רגע לפני ההפסקה ביטון שלח כדור חופשי חזק מ-25 אבל שוב השוער היה במקום ושמר על פיגור מינימלי מבחינת היריבה. 

מחצית שנייה

ירושלים עברה למערך התקפה יותר בפתיחת המחצית השנייה וגם הצליחה לאזן מעט את המשחק בדקות הפתיחה. למרות זאת בדקה ה-59 אבי ריקן הגיע למצב טוב ברחבה ודקה לאחר מכן גם חלאילה אבל שחקני מכבי לא הצליחו למצוא את הרשת מעמדות קורצות. 

בדקה ה-65 קרסטאיץ' החל לרענן את השורות עם חילוף משולש כשאלמוג, גררו וחוזז נכנסו במקום קובאס, גולסה וחלאילה. למרות השינויים בדקה ה-73 ירושלים הצליחה למצוא את השיוויון. גיא בדש הרים כדור קרן משמאל, עידן שמש נגח מ-8 מטרים לקרקע ומשם לרשת. 1:1 בטדי. 

מכבי ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון ובדקה ה-77 חוזז יכול היה למצוא את הרשת לאחר שאדליי הפקיר את השער, אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה. 8 דקות לפני הסיום מכבי נותרה בעשרה שחקנים לאחר שמתן חוזז ספג כרטיס צהוב שני. האדום הגיע לאחר סדרת החלטות מוטעית של השופט אביעד שילוח, שדקות קודם לכן שלף לשחקן צהוב ראשון דווקא לאחר בעיטה של גיא בדש בחוזז. מכבי ניסתה להשיג הכרעה למרות הפיגור המספרי ושתי דקות לסיום ביטון שלח בעיטה חזקה שנעצרה אצל השוער. בדקה ה-92 זה כבר נכנס. דוידזאדה מצא את קניקובסקי שהתקדם ומ-18 מטרים ירה כדור חזק ושטוח שקבע 1:2 דרמטי. נגמר? לא ממש. לעידו שחר היה עוד זמן לקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-95 עם בעיטה חזקה, שהוסטה מעט על ידי שחקן יריב וחדרה לרשת. שער בכורה לקשר במכבי, 1:3 לצהובים בסיום.