אחרי משחק דרמטי במיוחד, שכלל שני שערים בתוספת הזמן, מכבי יצאה אמש (שבת) מאיצטדיון טדי עם ניצחון 1:3 על הפועל ירושלים. ביום שאחרי בדקנו מה אומרים הנתונים מאחורי 3 הנקודות שהשיגו הצהובים.

2 ב-10

הניצחון אמש העלה את מכבי למקום ה-3 בטבלה עם 31 נקודות. מדובר בניצחון ליגה שני ברציפות של הצהובים (אחרי 0:1 על הפועל ב"ש), כאשר בין לבין מכבי עברה גם את קריית שמונה בגביע המדינה עם ניצחון בדו קרב פנדלים.

באופן כללי, אפשר לזהות שיפור ביכולת של הקבוצה ומבט על לוח המשחקים מגלה שהצהובים הפסידו רק פעם אחת ב-12 משחקיהם האחרונים בכל המסגרות.

עד המשחק אמש 28 פעמים לאורך ההיסטוריה הצליחו לכבוש 2 שערים בתוספת הזמן, כאשר מכבי עשתה זאת 3 פעמים מתוך ה-28.

אמש קבעה מכבי היסטוריה כאשר היתה הקבוצה הראשונה אי פעם שכבשה פעמיים בתוספת הזמן עם שחקן פחות במגרש! 

ערב של שערי בכורה

על הדרך היה גם לא מעט רגעים מרגשים עבור שחקני מכבי. דן ביטון, שהבקיע את השער הראשון במשחק, כבש שער בכורה העונה בליגה.

גם הגול הדרמטי של גבי קניקובסקי בדקה ה-92, שהעלה אותנו ל-1:2, היה שער הליגה הראשון שלו העונה והרביעי בכל המסגרות.

מי שכנראה לא ישכח את הכיבוש שלו לעולם הוא עידו שחר, שהעלה אותנו ל-1:3 בדקה ה-95, עם מה שהיה שער הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת.

משחק טוב היה גם לאופיר דוידזאדה שרשם שני בישולים, לשני השערים האחרונים של מכבי. אחרי הכיבוש הדרמטי בגביע, אבי ריקן הוסיף לעצמו בישול בגול הראשון של ביטון. 

המשחק המצוין של בלטקסה

מבט על דפי הסטטיסטיקה מגלה משחק מעולה של מתן בלטקסה. הבלם הוביל את שתי הקבוצות עם לא פחות מ-17 חילוצי כדור. בנוסף הוא רשם מספרים מרשימים של 11/14 מאבקים מוצלחים, 3/4 תיקולים מוצלחים, 4/5 מאבקי אוויר מוצלחים ו-7/9 מאבקי קרקע מוצלחים.

דן ביטון הוביל את מכבי בכמות האיומים לשער ולמסגרת (4/7) כאשר גם ברנדלי קובאס היה פעיל עם 5 איומים, מהם 3 למסגרת. 

בסך הכל מכבי ייצרה כמות יפה של 26 איומים על השער הירושלמי (11 למסגרת), אך יכולת טובה של השוער אדליי עצרה אותה לא מעט פעמים.