אחרי ששיחקה ביום חמישי האחרון מול פ.ס.וו איינדהובן מכבי תשוב מחר (א', 20:15) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יארחו את הפועל חיפה בבלומפילד ויממה לפני דיבר היום סטיפה פריצה במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. 

על יכולתו הטובה לאחרונה:

"עבורי הכי חשוב לשחק, כמו לכל השחקנים. גם במחצית הראשונה של העונה היו לי משחקים טובים, לא תמיד כבשתי. במשחק האחרון מול הפועל כבשתי בהזדמנות הראשונה, במשחקים אחרים השוערים עשו עבודה טובה, לפעמים זה תלוי בעוד אספקטים. אני מנסה לעזור לקבוצה ולאחר מכן גם השערים מגיעים".

על שיתוף הפעולה שלו עם ג'ורג'ה יובאנוביץ' בחוד:

"אנחנו מגיעים ממקומות דומים, אנחנו מדברים את אותה השפה ואני מנסה לעזור לו. אני לא מסתכל עליו כיריב, זה כדורגל, אני אעזור לו ואם יוחלט שהוא משחק ולא אני אין לי מה לעשות עם זה. הוא יכול לעזור לקבוצה, ואנחנו יכולים לעזור לה ביחד. מה שחשוב הוא שמכבי תיקח את 3 הנקודות. אני אשמח אם אכבוש והוא יבשל לי וגם ארצה להחזיר לו בחזרה. זו העבודה שלנו".

חלוץ מכבי גם נשאל לגבי האפשרות לשוב למאבק האליפות וענה: אני לא יודע לדבר על זה. גם אם הפער יירד ל-5 נקודת זה עדיין לא מספיק. אנחנו צריכים להתרכז כל פעם במשחק הבא שמחכה לנו ולאחר מכן נראה מה יקרה. יהיו לנו שני משחקים מול מכבי חיפה בפלייאוף ואני מקווה שיהיה לנו צ'אנס".