אחרי משחק הקונפרנס ליג ביום חמישי האחרון, מכבי תשוב כבר מחר (א', 20:15) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יארחו את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-23, והיום קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה התייחס המאמן מלאדן קרסטאיץ' למפגש שיתקיים באיצטדיון בלומפילד. 

"כמו כל המשחקים הקודמים, המשחק הזה חשוב מאוד עבורנו", אמר קרסטאיץ', "בטוח שהוא חשוב גם להם, זה נורמלי, כל הקבוצות רוצות לנצח בליגה הזו בגלל המאבק על הפלייאוף". לאחר מכן הוסיף המאמן: "מה שחשוב במשחק הקרוב הוא אנחנו. אנחנו צריכים לשנות את החשיבה ממשחק באירופה למשחק בליגה, ואני מאמין שהשחקנים, אחרי החודשים וחצי האחרונים בהם אנחנו עובדים ביחד, יודעים שצריך לשכוח את המשחק נגד פ.ס.וו ושהמשחק מחר הוא הכי חשוב כרגע".

על מצב הקבוצה לאחר המשחק באיינדהובן:

"היה לנו משחק טוב במשך כל 90 הדקות. עמדנו טוב בצורה טקטית ובמחצית הראשונה כיבדנו אולי יותר מדי את היריבה יותר, ואולי את עצמנו פחות מדי. מדקה לדקה צברנו יותר ביטחון. עכשיו מחכים לנו עוד 90 דקות בבלומפילד. בטוח שהשחקנים שלנו השקיעו הרבה אנרגיה, אבל עשינו הכל ביומיים האחרונים כדי לאושש אותם על מנת שיהיו מוכנים. זו העבודה שלנו ואנחנו מוכנים היטב למשחק הקרוב. אם אנחנו רוצים לשחק באירופה בכל שנה, כפי שאנחנו רוצים, אנחנו צריכים להיות רגילים לשחק פעמיים בשבוע וזה נורמלי".

על הגישה ההתקפית שלו והבחירה לשחק עם 2 חלוצים גם מול פ.ס.וו אמר המאמן: "זו הפילוסופיה שלנו. אם יש לך שני חלוצים ממושמעים ואם יש לך חלוצים עם אופי אין בעיה לשחק בצורה כזו. אם אתה רוצה להשיג תוצאה טובה אתה חייב לקחת סיכונים".

על מצבו של זו'סואה סה:

"יש לנו 25 שחקנים בסגל ובטוח שכולם רוצים לשחק. האימונים הם הדרך היחידה דרכה אפשר לקבל צ'אנס. ברור שיש לו איכות למכבי וזה תלוי בו. צריך לזכור שהוא לא שיחק תקופה ארוכה, הוא עדיין לא כשיר לגמרי ואנחנו דואגים לכך".

על התחושה שלו בישראל והעתיד:

"אני מרגיש טוב בתל אביב ובישראל. אנשים במועדון והאוהדים מתייחסים אלינו בצורה נהדרת. לא ראינו יותר מדי כי אנחנו מרוכזים בעבודה שלנו אבל בטוח שיהיה לנו זמן לזה בעתיד. לגבי העתיד, יש לנו את החוזה שנחתם ונעשה את המיטב שלנו כדי להביא למכבי את התוצאות הטובות ביותר. אם נישאר או לא, אנחנו רוצים שידברו עלינו בצורה חיובית ושהעבודה שלו תפתח גם דלת לאחרים. אנחנו לא מייצגים רק את עצמנו בישראל אלא גם את המדינה שלנו".