מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מנס ציונה במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל לנוער. עד כה הקבוצות נפגשו פעמיים העונה. הקבוצות נפגשו עד כה פעמיים העונה, בליגה הצהובים ניצחו 0:1 ובגביע 0:3. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. בשער פתח תומר אלון, בהגנה אדיר קורדובה ובחלק הקדמי יקיר זילברמן.

ההרכב המלא: תומר אלון (אלירן גומלסקי, 79׳), עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי (עומרי ג׳רפי, 59׳), רוי רביבו, רוי נאוי (עידו מזרחי, 45׳), אורי הלוי, יונתן פז (אביב פלס, 73׳), אוסקר גלוך, אוראל באייה ויקיר זילברמן (קרלוס ריברה, 59׳).

מחצית ראשונה
בדקה ה-7 של המשחק הצהובים איימו ראשונים על השער של נס ציונה. עילאי תומר קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב מצוין אל תוך הרחבה ואוסקר גלוך המשיך בנגיעה אל הכדור חמק סמוך לקורה והחוצה.

דקה לאחר מכן כדור קרן של נס ציונה ננגח אל המסגרת, תומר אלון הגיב היטב וקלט את הכדור על קו השער.

בדקה ה-12 שוב אוסקר גלוך איים על השער. אדיר קורדובה מצא את הקשר במרכז המגרש, גלוך התקדם מעט ימינה ובעט כדור אלכסוני שטוח שחלף סמוך לקורה והחוצה. כמה דקות לאחר מכן חלוץ הקבוצה, יקיר זילברמן, קיבל את הכדור במרכז, הוא בעט כדור חזק מחוץ לרחבה אך הכדור הלך מעל השער.

בדקה ה-20 שוב גלוך היה במרכז העניינים, הפעם בעיטה שלו מסף הרחבה נבלמה אצל שוער נס ציונה, רועי כהן, שהדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-27 אחרי לא מעט מצבים של גלוך מצא את הרשת. כדור שהוגבה לרחבה ננגח על ידי יקיר זילברמן, אוסגר גלוך השתלט ובעט כדור מדויק אל הפינה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-32 זילברמן איים מצד ימין, הכדור נהדף על ידי כהן לקרן.

בדקה ה-33 זה כבר 0:2 למכבי. מהלך קבוצתי נהדר של מכבי הסתיים בשער בכורה של רוי נאוי. אורי הלוי נתן כדור עומק נהדר באגף הימני לעילאי תומר, המגן מסר כדור רוחב חד אל מרכז הרחבה ונאוי המשיך בנגיעה, הכדור נהדף אצל כהן ונאוי הצליח למצוא את הרשת בכדור הריבאונד.

בדקה ה-40 החגיגה נמשכה. הרמה מהאגף השמאלי של רוי רביבו הגיעה אל אורי הלוי שבעט כדור מדויק ברגל שמאל אל חיבורי השער. 0:3 למכבי.

מחצית שניה
רבע השעה הראשונה של המחצית השניה הייתה רגועה יחסית לעומת המחצית הראשונה. מכבי עדיין שלטה בכדור אך לא איימה על השער.

בדקה ה-63 הצהובים חזרו לאיים. בעיטה אלכסונית של אורי הלוי הלכה מחוץ למסגרת השער.

בדקה ה-65 נס ציונה יצאה למתפרצת שנעצרה אצל תומר אלון שיצא מצוין  והצליח למנוע את ההתקפה של האורחים.

בדקה ה-67 מכבי יצאה להתקפה מסודרת מהאגף השמאלי, עומרי ג׳רפי שנכנס כמחליף הצליח לחלוף על פני שחקן הגנה ולתת מסירה רוחב טובה אל המרכז. קרלוס ריברה השתלט ובעט אל המסגרת אך שוער נס ציונה קלט.

בדקה ה-68 זה כבר 0:4 למכבי. עידו מזרחי קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם מעט ובעט מחוץ לרחבה, הכדור הוסט על ידי ההגנה ונכנס פנימה.

בדקה ה-78 מכבי כבר ב-0:5. אוסקר גלוך היה הפעם בתפקיד המבשל. הקשר הקפיץ כדור חכם מעל ההגנה ואוראל באייה המשיך בנגיעה פנימה.

בדקה ה-83 אוראל באייה שוב איים על השער, הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחבה פגשה את משקוף השער. שתי דקות לאחר מכן אוסקר גלוך בעט כדור אלכסוני אל הפינה הרחוקה, שוער נס ציונה הציל שער בטוח. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:5 עבור מכבי.