ערן זהבי יחזור ביום חמישי הקרוב לבלומפילד, כשיתארח עם פ.ס.וו איינדהובן למשחק הגומלין מול מכבי בשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג. אמש הוא היה חלק מהניצחון 0:1 של קבוצתו ובסיום נתן את הזווית שלו למפגש הראשון מול הצהובים. על הדרך הוא התייחס גם לחזרה המרגשת מבחינתו לאיצטדיון שהוא מכיר כל כך טוב. 

צפו בזהבי מדבר:

"היה משחק טוב, שתי קבוצות שבאו לשחק כדורגל", אמר זהבי, "היה משחק פיזי מאוד. במחצית הראשונה היינו דומיננטים, יכולנו להגדיל את התוצאה אבל מכבי נתנו פייט מאוד גדול, לא קל לשחק פה באיצטדיון הזה. אין הרבה קבוצות שהוציאו פה נקודות. אני מעריך שבשבוע הבא יהיה קרב מאוד רציני והרבה יותר מרגש".

"בבלומפילד זה יהיה הרבה הרבה יותר קשה", הוסיף אקס מכבי, "יהיו 30,000 אוהדים ביציע שתומכים ואני מצפה למשחק מאוד קשה. כיף תמיד לשחק בבלומפילד, בטח מול הקהל של מכבי. לי זה יהיה איזשהו משחק בית אבל לשחקנים האחרים זה באמת יהיה הר געש".

בסיום המשחק זהבי דיבר ארוכות עם קפטן מכבי שרן ייני וכשנשאל על כך חשף בחיוך: "התחלנו את הטראש טוק כבר אתמול, אתה לא רוצה לשמוע את ההודעות הקוליות, זה ברמה הכי נמוכה שיש. אני מקווה שהוא לא ישמיע לכם. ניסיתי להוציא ממנו מידע, לא הלך".

צילום: PSV Eindhoven ()