מכבי תל אביב נכנעה הערב (חמישי) 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן, אך למרות ההפסד המינימלי הכל נשאר פתוח לקראת משחק הגומלין בשלב הנוקאאוט הראשוני של הקונפרנס ליג, שייערך בבלומפילד בשבוע הבא. בסיום גבי קניקובסקי סיכם את ההופעה של הקבוצה. 

 "לא הופתעתי, הגענו במטרה להשיג תוצאה טובה", אמר קניקובסקי, "0:1 זו תוצאה שאפשר לשחק בבית עם הקהל שלנו ולעלות, אני מקווה שנצליח. אנחנו באים לנצח בכל משחק גם אם זו קבוצה מהרמות גבוהות באירופה. זו תוצאה יחסית טובה, בבית שלנו עם הקהל שלנו צריך להעז יותר".

לקראת הגומלין בשבוע הבא אמר: "ברור שאנחנו מאמינים, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, בישראל ננסה לעשות תוצאה עוד יותר טובה וננסה לעלות".

הקשר נשאל מה מכבי תצטרך לעשות אחרת כדי להשיג ניצחון וענה: "אני חושב שבהתחלה היינו קצת מפוחדים, לא כל יום משחקים באיצטדיון כזה מול קבוצה כזו, לאט לאט זה השתחרר. יש כדורגל ואפשר לשחק יותר טוב, אני חושב שפשוט צריך להיות מכבי תל אביב ולשחק עם יותר תעוזה". 

לקראת משחק הליגה מול הפועל חיפה ביום ראשון אמר: "המשחק של היום מאחורינו, אנחנו חוזרים לליגה. גם שם יש לנו משימות, אנחנו ברצף טוב ונקווה להמשיך את זה".