פרי גיים

מכבי תל אביב התארחה הערב (חמישי) באיצטדיון פיליפס באיינדהובן למשחק הראשון מבין שניים מול פ.ס.וו, במסגרת שלב הנוקאאוט הראשוני של הקונפרנס ליג. עבור הצהובים היה מדובר בהופעה שנייה ברציפות בשלב נוקאאוט אירופי לאחר שאשתקד פגשו את שחטאר דונייצק בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' בחר לעלות עם הרכב התקפי בדומה למשחקים האחרונים של מכבי. אחרי שני שערי ניצחון בשני משחקיו הראשונים, ג'ורג'ה יובאנוביץ' קיבל הפעם את חולצת ההרכב ופתח בחוד לצידו של סטיפה פריצה. השינוי הנוסף בהרכב הגיע בהגנה כאשר מתן בלטקסה נכלל ב-11 במקום אופיר דוידזאדה. 

מחצית ראשונה 

למרות היריבה האיכותית, מכבי פתחה את המשחק עם ניסיונות ללחוץ את פ.ס.וו. אחרי 11 דקות שקולות ההולנדים הצליחו לעלות ליתרון בהזדמנות הראשונה שלהם. קודי גאקפו קיבל את הכדור באגף שמאל, חתך למרכז וברגל ימין שלח כדור שטוח לפינה הקרובה. 0:1 לפ.ס.וו. 3 דקות לאחר מכן המארחת כמעט הכפילה אבל הדיפה טובה של פרץ מנעה ממדואקה שער נגיחה. 

איינדהובן השתלטה על המשחק בדקות הבאות וגם הגיעה למצבים אך יכולת טובה של פרץ עצרה את גוטיירס ומקס. בדקה ה-26 סטיפה פריצה הוכשל, ספק ברחבה, אבל השופט החליט שהעבירה נעשתה מחוץ לרחבה ובשל העובדה כי אין VAR לא ניתן היה להפוך את ההחלטה. דן ביטון לקח את הכדור החופשי וגם סיכן את המסגרת אבל הדיפה של השוער דרומל מנעה שער. 

7 דקות לפני ההפסקה ערן זהבי איים לראשונה על השער של מכבי עם בעיטה חופשית שחלפה מעט מעל המשקוף. 0:1 לפ.ס.וו במחצית.

מחצית שנייה

המצב הראשון של המחצית השנייה היה שייך לאיינדהובן אחרי שבדקה ה-53 מדואקה הצליח להשתחרר בתוך הרחבה אבל בעט מזווית קשה לרשת החיצונית. בדקה ה-62 קרסטאיץ' החל לרענן את השורות וביצע חילוף כפול כשייני וקובאס החליפו את שמיר ויובאנוביץ'. 

בדקה ה-66 גאקפו שוב החל מהלך מסוכן והעביר רוחב, זה פגע ברגל של נחמיאס, המשיך על פי השער אבל לא היתה רגל הולנדית שתדחק את הכדור לרשת. החילופים הפכו את מכבי לקצת יותר מסוכנת בדקות הבאות כשברנדלי קובאס בולט עם שתי התקפות שאילצו את השוער דרומל לצאת ולקחת כדורי רוחב צהובים. 

17 דקות לסיום קרסטאיץ' ביצע צמד חילופים נוסף והפעם גולסה ובן חיים נכנסו במקום ביטון וגלזר. למרות החילופים שתי הקבוצות התקשו לאיים על השער בדקות הבאות ובדקה ה-87 מכבי סיימה את מכסת החילופים כשבלטקסה פינה מקום לדוידזאדה. עד לסיום לא הובקעו שערים נוספים בדרך ל-0:1 מינימלי לזכות פ.ס.וו. ההכרעה עוברת למשחק הגומלין בבלומפילד בעוד שבוע בדיוק.