פרי גיים

אחרי סיום הקמפיין האירופי ביום חמישי האחרון, מכבי תל אביב חזרה הערב (שני) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים התארחו אצל הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת המחזור ה-24, שנערך באיצטדיון גרין בעיר. 

מלאדן קרסטאיץ' ביצע מספר שינויים בהרכב הפותח שלו לעומת המשחק מול פ.ס.וו איינדהובן, כאשר הפעם מאור קנדיל, אופיר דוידזאדה ושרן ייני קיבלו את המקום בחוליית ההגנה. אייל גולסה הוקפץ לקישור במקומו של ברנדלי קובאס ואילו סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' המשיכו להוביל את החלק הקדמי של מכבי. 

 מחצית ראשונה

מכבי הצליחה להשתלט על המשחק כבר בפתיחה ובדקה ה-10 גם הגיעה לאיום ראשון על השער עם בעיטה של דוידזאדה שנהדפה על ידי שחקן הגנה. דקה לאחר מכן גם ביטון סיכם עם בעיטה נהדרת משלו אבל השוער מרינוביץ' הדף כדור קשה. 

בדקה ה-16 השליטה של מכבי כבר הפכה לשער. קניקובסקי קיבל כדור מעבר לקו ההגנה והוכשל על ידי השוער, אבל זה הגיע ליובאנוביץ' שמול שער ריק גילגל פנימה את שערו השלישי העונה. 0:1 למכבי. החלוץ הסרבי של מכבי קיבל תיאבון ובדקה ה-25 הוא כבר השלים צמד. הפעם דן ביטון העביר רוחב מושלם משמאל, יובאנוביץ' המשיך גם נגיעה נהדרת מהאוויר הישר לרשת. 0:2 לצהובים.

נוף הגליל ניסתה לצאת קדימה בדקות הבאות והראתה מהלכים יפים של בר כהן שסיכן פעמיים את המסגרת של פרץ. בדקה ה-35 ביטון יכול היה לכבוש את השלישי ממצב קורץ אבל בעט גבוה מ-8 מטרים. 3 דקות לאחר מכן נוף הגליל הצליחה לצמק. בר כהן קיבל את הכדור באגף ימין והגביה למרכז, חביבאללה התרומם ונגח לפינה מ-7 מטרים. 1:2.

מכבי לא נבהלה מהשער של המארחת ודקה לפני ההפסקה כבשה את השלישי. הפעם גולסה קיבל את הכדור בפינת הרחבה, הוציא בחוכמה לאחור וביטון שלח כדור שטוח מ-16 מטרים לרשת. 1:3 נהדר למכבי בהפסקה.

מחצית שנייה

פתיחת המחצית השנייה היתה מעט יותר מאוזנת ובדקה ה-54 ולבלום בחן את פרץ עם כדור חזק שנקלט אצל השוער. דקה לאחר מכן אייל גולסה הגיע למצב דומה בצד השני, בעט מ-17 מטרים והפעם מרינוביץ' היה במקום. בדקה ה-60 קרסטאיץ' החל לרענן את השורות עם חילוף כפול כשעדן שמיר וטל בן חיים נכנסו במקום פריצה וקניקוסבקי. 

שתי הקבוצות המשיכו להציג משחק התקפי ובדקה ה-68 כהן שוב סיכן את השער של מכבי עם בעיטה מקצה הרחבה שחלפה לא רחוק מהמסגרת. 3 דקות לאחר מכן הצהובים ביצעו חילוף כפול נוסף כשהפעם גולסה וביטון פינו מקום לריקן וקובאס. בדקה ה-77 גם מאור קנדיל, שספג צהוב דקות קודם לכן, פינה מקום למתן בלטקסה. 6 דקות לסיום נוף הגליל קיבלה הזדמנות טובה לצמק לאחר מצב נייח אבל חנציס נגח מקרוב למשקוף.