הרכב פותח:

קרסטאיץ' ערך רוטציה גדולה בהרכב מזה שפתח במשחק הליגה האחרון. בשער פתח דניאל טננבאום. דן גלזר פתח במרכז ההגנה יחד עם מתן בלטקסה, מאור קנדיל ואופיר דוידזאדה. 

איל גולסה ואבי ריקן פתחו בקישור כשאת החלק ההתקפי איישו, אילון אלמוג, מתן חוזז, ברנדלי קובאס וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

השליטה במשחק מתחילתו הייתה של הצהובים שחיפשו לכבוש שער מוקדם ואחרי ניסיונות של קובאס ואלמוג, בדקה ה-26 הצהובים כבשו את הראשון במשחק. בסיומה של התקפה ממרכז המגרש פריצה השתלט ברחבה על כדור עומק והכניע את השוער, אלמוג דחק את הכדור מקו השער פנימה. 0:1 למכבי!

6 דקות חלפו ואילון השלים צמד. בסיומה של התקפה מאורגנת מצד שמאל ריקן העביר כדור רוחב לאילון שמקו 16 המטרים בעט שטוח לפינה השמאלית ופנימה. 0:2 למכבי!

חוז, פריצה ודוידזאדה ניסו להצטרף לחגיגת השערים אבל לא מצאו את הרשת ובסיום המחצית הראשונה מכבי ירדה ביתרון להפסקה.

מחצית שנייה

בפתיחת המחצית השנייה קרסטאיץ' ביצע שני חילופים כאשר חלאילה החליף את פריצה ואנריק סבוריט חזר מפציעה ונכנס על חשבון דוידזאדה. הצהובים ייצרו לא מעט איומים עם ניסיונות של ריקן וגולסה שלא הצליחו למצוא את הרשת. בדקה ה-60 המשחק קיבל טוויסט מסוים בעלילה כשעבירה של מאור קנדיל זיכתה אותו בכרטיס אדום ישיר ומכבי נותרה ב-10 שחקנים. 

בדקה ה-65 יפו הגיעה להזדמנות טובה מאוד בתוך הרחבה אבל גיא אמסלם בעט ממצב קורץ החוצה. למרות החסרון המספרי, בדקה ה-69 אלמוג היה קרוב להשלים שלושער אבל בעט החוצה ממצב קורץ. שניות לאחר מכן קרסטאיץ' ביצע שני חילופים נוספים כשאלמוג וגולסה פינו מקום לנחמיאס וג'ראלדש. 

12 דקות לסיום חלאילה כמעט הבקיע את השלישי אחרי הכנה של קובאס אבל בעט בנגיעה החוצה מטווח קרוב. גם בדקות הסיום הצהובים עוד סיכנו את השער עם ניסיון של ריקן שלא היה מספיק מדויק. 0:2 למכבי בסיום.