כשהיא בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון בהולנד, מכבי תארח מחר (ה', 19:45) את פ.ס.וו איינדהובן למשחק הגומלין המסקרן בשלב הנוקאאוט הראשוני של הקונפרנס ליג. הצהובים ינסו לחולל מהפך ולהשיג את הכרטיס לשמינית הגמר והערב דיבר המאמן מלאדן קרסטאיץ' על המשימה שמצפה לשחקניו בבלומפילד. 

קרסטאיץ' נשאל בתחילה על תחושותיו לקראת המשחק וענה: "היה לנו משחק טוב, אני חושב שיחד עם האוהדים שלנו יש לנו סיכוי טוב. עבורנו זה תענוג ש-30,000 צופים יתמכו בנו מהיציע. אנחנו מצפים למשחק קשה, פ.סוו קבוצה איכותית מאוד וברור שנהיה מרוכזים בצורה מקסימילית. נעשה את הכל כדי להוריד לחץ מהשחקנים, אנחנו צריכים להיות סבלניים לאורך המשחק על מנת להיות תחרותיים נגד קבוצה איכותית כמו פ.ס.וו".

על הנקודות שזיהה אצל היריבה הוסיף: "היו לנו 4-5 ימים לנתח את הכל ודיברנו על דברים טובים ופחות טובים במשחק של פ.ס.וו. כמובן שהראנו לשחקנים איזה דברים יכולים להיות חיוביים מבחינתנו".

על כך שמכבי עשויה לעשות היסטוריה עם עלייה ראשונה אי פעם לשמינית גמר אירופית: "זה משחק טוב, אנחנו משחקים נגד קבוצה גדולה. נשחק מול איצטדיון מלא ונהנה מתמיכה אדירה וברור שאנחנו מאמינים בשחקנים שלנו, אין לי ספק שהם יתנו את המקסימום. אנחנו צריכים להיות רציניים וחכמים במהלך המשחק".

לאחר מכן נשאל האם לדעתו אייל גולסה ועדן שמיר יכולים לשחק ביחד בקישור ואמר: "בתחילת הדרך שלי היו לנו הרבה בעיות, כמעט בכל יום במשך החודש הראשון נעדרו 5 שחקנים מכל אימון. בגלל מחלה, פציעות, קורונה. היו שחקנים בריאים, ששיחקו משחקים טובים ושמרו על המקום שלהם. ברור שאנחנו יודעים הכל על השחקנים שלנו והיכולות שלהם. אנחנו יודעים מה כל אחד יכול לתת. בטוח שגולסה ושמיר יכולים לשחק ביחד, כרגע יש שחקנים ששמרו על המקום שלהם, יש לנו עוד 15 משחקים עד לסיום העונה. הכי חשוב הוא ששחקנים ראו שכולם מקבלים הזדמנות ויקבלו הזדמנות. הם צריכים להבין שהם חלק מהמועדון הגדול הזה. אנחנו עושים תוצאות עבור המועדון".

המאמן גם נשאל על פירסומים לפיהם זכה להתעניינות ברוסיה וענה: "קיבלתי את המידע הזה מהסוכן שלי, כרגע הדבר החשוב מבחינתנו הוא להתמקד במשחק מול פ.ס.וו. אני מרוכז בצורה מקסימילית בקבוצה ובמשחק הבא ובלהעביר את הרעיונות שלי לשחקנים. לגבי מה שיקרה בעתיד נראה".