מכבי תל אביב תפגוש מחר (ה', 19:45) את פ.ס.וו איינדהובן למשחק הגומלין המסקרן במסגרת שלב הנוקקאוט הראשוני של הקונפרנס ליג. הערב ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר ברנדלי קובאס לקראת המשחק. 

הקיצוני של מכבי נשאל האם הוא מתרגש מהמפגש מול יריבה הולנדית וענה: "זה לא משהו רגשי ממש מבחינתי. זה נחמד לשחק נגד קבוצה הולנדית אבל לא יותר מזה".

לקראת המשחק הוסיף: "הקבוצה שלנו מוכנה. יש לנו ביטחון, אנחנו רעבים לשחק מול כל כך הרבה אוהדים והגישה שלנו חיובית. אנחנו מרגישים טוב".

לאחר מכן ענה על שאלה לגבי יכולתו לאורך העונה: "לא השתנו הרבה דברים. יש שחקנים שמקבלים הזדמנות ולוקחים אותה ואז זה עלייך להתאמן חזק ולהראות שאתה צריך לשחק. אנשים כתבו מה שהם רוצים, מבחינתי אני עושה את הטוב ביותר שלי וכשאני מקבל דקות אני נותן את הטוב ביותר שלי".

"שיחקתי כמה משחקים טובים אבל נפצעתי", הוסיף, "יש לנו סגל טוב, יש עוד שחקנים שרוצים לשחק והם יתנו את הכל. שחקנים אחרים לקחו את ההזדמנות וככה זה בכדורגל".

לגבי התחושה שלו במכבי עד כה אמר: "אני מרגיש בסדר, אם אקבל את הדקות שלי אקח את מה שיתנו לי. אני שמח פה ואני נותן את כל מה שיש. המאמן אמר שצריך להילחם על מקומך וזה מה שאני עושה".