מכבי מתכוננת לדרבי. הצהובים יתארחו בשבת הקרובה (20:00) אצל הפועל תל אביב לדרבי השני של העונה, שייערך במסגרת המחזור ה-22 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) דיבר המאמן מלאדן קרסטאיץ' והתייחס למה שצפוי לקבוצה במשחק המסקרן שיתקיים בבלומפילד. 

"הגעתי לפה לפני כחודשיים, עבר כבר זמן ועכשיו אנחנו מגיעים אולי למשחק הכי גדול של הליגה פה", אמר קרסטאיץ', "זה משחק גדול, היו לי הרבה דרבים גדולים במהלך הקריירה ואני שמח שיש לי הזדמנות להיות חלק מהמשחק הכי גדול בישראל".

מאמן מכבי נשאל על ההשוואה בין הדרבי התל אביבי לדרבים בהם לקח חלק בסרביה וגרמניה וענה: "לפני המשחק זה דומה, גם בסרביה ובגרמניה חוויתי הרבה דרבים, פרטיזן-הכוכב האדום בסרביה, הרבה דרבים בגרמניה ועכשיו מחכה לנו משחק גדול מאוד בין מכבי להפועל. אנסה להביא מניסיון העבר שלי לטובת השחקנים. צבעים לא עושים כלום על המגרש, נצטרך להציב את השחקנים הטובים ביותר שלנו ברגעים הנכונים, להסביר להם למה לצפות במשחק, לגרום להיות מרוכזים ומוכנים מנטלית, זה הדבר החשוב ביותר לקראת המשחק הקרוב".

על היכולת של הפועל העונה:
"במשחקים מהסוג הזה כושר ואיכות של קבוצה לא מבטיחים כלום. אלה משחקים של 50:50 ופרטים קטנים יעשו את ההבדל על המגרש ואנחנו צריכים להיות מוכנים. אנחנו מכבדים את היריבה ואנחנו גם יודעים מה האיכויות שלנו, מה היתרונות שלנו וננסה לנצל אותם".

על מצב הקבוצה לקראת המשחק:

"ראינו במשחק האחרון שהשתפרנו, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק וגם באימונים. אני מרוצה מכך, נעשה את הטוב ביותר שלנו על מנת לנצח במשחק הבא".