אקדמיית הנוער של המועדון אירחה היום (ראשון) בקרית שלום השתלמות כחלק מקורס מאמני UEFA A עילית. היום המיוחד כלל הרצאות של נבחרים מהצוות המקצועי באקדמיית הנוער. לאחר מכן משתתפי הקורס צפו באימון קבוצת הנוער ושוחחו עם מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג באופן מקצועי. חלק ממשתפי הקורס: מאור מליקסון, עומר דמארי וגיל וורמוט.

היום החל ברצאה מקצועית של מאמן קבוצת נערים ג׳, עידן הררי שגם משתתף בקורס. הוא דיבר על דרך האימון בקבוצה שלו ובתוך המערכת כולה ונתן דוגמאות שנלקחו מאימונים ומשחקים של קבוצתו. לאחר מכן עלה להרצות טל ווליק, מנהל מחלקת מדעי הספורט, ששיתף על מחלקתו ודיבר על נושא הכושר הגופני באקדמיה. אחריו עלה לדבר מנהל מחלקת האנליסטים, דור רועי חסיד, שסיפר על המחלקה שלו ועל ונושא ניתוח וידאו באקדמיה.

לאחר ההרצאות הללו משתתפי הקורס צפו באימון קבוצת הנוער ולאחר מכן התכנסו לדיון עם מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג. הם קיימון שיח על האימון שהיה ועל דרך האימון באקדמיה.

לקראת הסיום עלה לדבר גיא צוקרמן, מנהל מחלקת הנוער, ששיתף על המערכת כולה וכיצד היא מתנהלת. את כל היום המיוחד ליווה המנהל המקצועי, קלאודיו בראגה, ששוחח עם המששתפים ושיתף בפן המקצועי באדקמיה.