פרי גיים

ערב שכולו מחווה של שנות ה-30 קיבל את פני 29 אלף הצופים באצטדיון בלומפילד כמחווה לדור החלוצים של המועדון בשנות ה-30. 

המאמן מלאדן קרסטאיץ' בחר 11 כחולים לבנים שיפתחו את המשחק עם מספר שינויים בהרכב מזה ששיחק במשחק הליגה האחרון. דניאל פרץ פתח בשער הקבוצה ובקו ההגנה פתחו שרן ייני, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס ואופיר דוידזאדה. בקישור פתח גלזר לצידם של איל גולסה, גבי קניקובסקי ודן ביטון. בחוד ההתקפה שיחקו סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

המחצית התנהלה בעיקר במחצית המגרש של בית"ר כשמכבי שלטה כמעט באופן מוחלט בכדור אך התקשתה להגיע למצבי הבקעה ממשיים מול ההגנה הצפופה של בית"ר.

 מי שהיו קרובים לשער יתרון היו פריצה ויואבנוביץ' עם ניסיונות נגיחה שחלפו מעל למשקוף של איתמר ניצן. בדקות האחרונות גם ביטון וגולסה היו קרובים לשער הראשון, אך הבעיטות שלהם מצאו את ניצן מוכן.

בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של הצהובים. פריצה וביטון ניסו ממצבים קשים לכבוש את הראשון ללא החלפה. 

בדקה ה-59 ערך קרסטאיץ' ערך שני חילופים כשמתן חוזז וטל בן חיים נכנסו במקומם של איל גולסה ושרן ייני. 2 דקות לאחר מכן השליטה המוחלטת של הצהובים במשחק השיגה את מטרתה. כדור קרן מצד שמאל של ביטון מצאה את ראשו של פריצה שמ-7 מטרים נגח לרשת העליונה ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-66 מכבי יצאה להתקפה עם סבסוב נהדר של פריצה במרכז המגרש, המשיך לקניקובסקי שעם העקב בישל ליובאנוביץ'. האחרון מהפינה השמאלית של הרחבה סובב לפינה הימנית של ניצן ופנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-70 בית"ר חזרה למשחק אחרי שרוטמן בעט מ-17 מטרים כדור שפגע ברגלו של בואצ'י, הטעה את פרץ וחדר פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-72 ערך קרסטאיץ' חילוף נוסף כשמתן בלטקסה נכנס לעמדת הבלם על חשבונו של אנריק סבוריט. אחרי דקות בהן בית"ר החלה לנסות יותר דווקא מתן חוזז רשם החמצה אחרי שכדור רוחב של קניקובסקי מצא אותו בזווית קשה אבל הבעיטה שלו תוך כדי גלישה עלתה מעל לשער.

בדקות האחרונות ערך קרסטאיץ' שני חילופים אחרונים במכבי. אבי ריקן וברנדלי קובאס נכנסו במקומם של דן ביטון וסטיפה פריצה. בדקה ה-94 של המשחק, מתפרצת של הצהובים הסתיימה בבעיטה של יובאנוביץ' בסיבוב, ניצן הדף לרגליו של חוזז שמקרוב כבש את השלישי. 1:3 למכבי!