"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל".

מועדון הכדורגל מכבי תל אביב ממשיך לכבד את העבר המפואר שלו. גם העונה, בפעם החמישית ברציפות ובמה שכבר הפך למסורת מרגשת גם מבחינתכם האוהדים, אנחנו גאים להפנות את הזרקור לעבר תקופה אחרת בהיסטוריה העשירה שלנו.

עוד באתר

צפו בסרטון: מסע אל שנות ה-30

השנה בחרנו להפליג בזמן במסע רחוק במיוחד אל שנות ה-30 של המאה הקודמת. ימים בהם דור החלוצים של מכבי, תרתי משמע, החל ליצור את מה שכיום הפך למועדון המעוטר והגדול ביותר בארץ. ימי טרום הקמת המדינה, בהם עדיין לא שיחקנו בצהוב (מעבר שהתרחש כידוע רק ב-1942 בעקבות השואה) אלא עם מדים בצבעי כחול ולבן. תקופה שכללה את צעדיהם הראשונים של אגדות מכביסטיות דוגמת ג'רי בית הלוי לצד אירועים טראגיים שהיו מנת חלקם של בני הדור שהתמודד בהמשך גם עם מלחמת העולם השנייה והקים את מדינת ישראל. 

רגע השיא יגיע ביום שני הקרוב (20:30) במשחק הבית מול בית"ר ירושלים בבלומפילד. שחקני מכבי הנוכחית יעלו לדשא עם מדי רטרו, שהם למעשה העתק מדויק למדים איתם שיחקה הקבוצה במהלך חלקים של שנות ה-30. האירוע כולו יוקדש לתקופה זו ובמתחם האיצטדיון ימתינו לכם הפתעות נוסטלגיות נוספות. 

עוד קודם לכן נחזור במנהרת הזמן לעומק התקופה ההיא עם חגיגת תכנים באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות של המועדון. הזדמנות מעולה עבור כל מכביסט אמיתי, גם אם נולד שנים רבות אחרי, לצלול ולהכיר את הסיפורים, האנשים וגם הכדורגל שעמדו מאחורי פרק פחות ידוע בהיסטוריה של מכבי תל אביב.  

כמובן שגם אספני המרצ'נדייז יזכו לחוויה מרגשת עם חולצת המשחק וחולצת השוער, שהשנה הן לגמרי יוצאות דופן, שזמינות למכירה כבר עכשיו באונליין ובחנויות הרשמיות של המועדון. לצד חולצות הרטרו, תוכלו להנות גם מג'קט רטרו בסגנון שנות ה-30 עם סמל המועדון הישן בקדמתו. וזה לא הכל: להשלמת הגרדרובה מחכה לכם גם צעיף רטרו בצבעי כחול-לבן, גם הוא עם גירסה מוקדמת של סמל מכבי. 

חברי FOREVER? קוד קופון ייחודי המקנה לכם הנחה של 20 ש"ח על פריטי קולקציית הרטרו יישלח אליכם לשימוש בחנות האונליין הרשמית של מכבי.

ועכשיו, פנו לעצמכם זמן לקצת נוסטלגיה שתיקח אתכם בחזרה לשורשי המכביזם.