מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון שביעי ברציפות בליגה בעידן מלאדן קרסטאיץ' והקבוצה נראית מוכנה למשחקי הפלייאוף העליון שיחלו בשבוע הבא.

אחרי הניצחון 0:2 על הפועל חדרה ציין בן חיים: "זה לא רק ניצחון שביעי ברציפות, למעט התיקו נגד מכבי נתניה שבו נראינו פחות טוב יחסית, אנחנו נראים טוב בסיבוב השני ויש לנו לא מעט ניצחונות. אפשר לומר שאנחנו במומנטום חיובי. כולם עובדים בשביל המטרה. הניצחון מעל הכל. אף אחד לא מתעסק בעצמו. אני שמח שניצחנו קבוצה שעשתה הרבה צרות העונה בליגה".

החלוץ התייחס גם לקצב צבירת הנקודות ואמר: "התחלנו את העונה בצורה לא טובה ולכן עכשיו אנחנו מעריכים כל רגע שאנחנו מצליחים להחזיר לקהל שלנו רגעים של שמחה ולנצח משחקים. אנחנו לא מתעסקים במומנטום אלא במשחק הקרוב. רוצים לבוא ולעשות את העבודה שלנו באימונים, להגיע למשחק הכי מוכנים ולהמשיך לצבור נקודות".

על תפקודו במשחק הקודם כמגן אמר: "אני לא חלוץ אלא שחקן קו ככה שזה לא היה מופרך. זו פעם ראשונה ששיחקתי כמגן אבל כמו שאמרתי בכל עמדה שהמאמן יבקש אשחק. אני שמח שהמאמן מאמין בי גם בתפקיד שהוא לא שלי".

על השינוי בקבוצה תחת הדרכתו של קרסטאיץ' הוסיף: "אני חושב שאנחנו עובדים נכון באימונים ומגיעים מוכנים למשחקים. אין מצב שכל אחד לא יודע מה הוא צריך לעשות. יש סדר ואירגון ותוסיף לזה שחקנים מחוייבים, שהקבוצה מבחינתם מעל לכל, וזה מה שתקבל".

על הצמד פריצה את יובאנוביץ' אמר: "אנחנו שמחים בשביל פריצה ויובאנוביץ'. ההצלחה שלהם היא הצלחה שלנו. שרק ימשיכו ככה".