מכבי תל אביב נעלה הערב (שבת) את העונה הסדירה של ליגת הבורסה לניירות ערך עם ניצחון נוסף. הצהובים גברו 0:2 על הפועל חדרה במשחק חוץ באיצטדיון בנתניה ובסיום המאמן מלאדן קרסטאיץ' סיכם. 

"אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, קשה לנצח 7 משחקים ברציפות", אמר קרסטאיץ', "כולם חשבו שאנחנו מחוץ למשחק אבל אנחנו כאן. עבדנו קשה באימונים ובמשחקים, השחקנים הראו שיש להם אופי ואיכות וצריך לכבד את זה. שלטנו במשחק, במיוחד בחצי הראשון והובלנו 0:2. במחצית השנייה היו לנו הזדמנויות לסיים את המשחק, אבל בסופו של דבר אני שמח שהשחקנים הראו אופי וניצחו".

המאמן נשאל על שיתוף הפעולה בין סטיפה פריצה לג'ורג'ה יובאנוביץ', ששוב כבשו, אבל הבהיר: "כמו שאמרתי הרבה פעמים, כל השחקנים חשובים. משבוע לשבוע אנחנו מחליטים מי מתאים למשחק, ברור שאנחנו מנסים לשמור על כולם בכושר טוב כי אנחנו צריכים את כולם. כשאני אומר שכל 25 השחקנים חשובים לקבוצה אני באמת מתכוון לזה".

על המאבק בצמרת לקראת פתיחת הפלייאוף במחזור הבא הוסיף: "הכי חשוב הוא שהשחקנים החזירו לעצמם את הביטחון ואת הביטחון לאוהדים שמאמינים בקבוצה. גם היום הם ראו עבודה טובה מהקבוצה, אני רוצה להודות להם שוב על תמיכה מדהימה. השחקנים ראויים לתמיכה כזו, נעשה את הטוב ביותר שלנו בהמשך ונראה מה יקרה".

כשנשאל מה שינה בקבוצה סיפר קרסטאיץ': "ביטחון בין השחקנים לצוות האימון. כל דבר בחיים דורש זמן, אנחנו צריכים להיות כנים בינינו, לפעמים אם אתה כן אתה מרגיש גם כאב אבל אנחנו חייבים להיות פתוחים".