פרי גיים

המחזור האחרון של העונה הסדירה זימן לצהובים של מלאדן קרסטאיץ' מפגש חוץ באצטדיון נתניה נגד הפועל חדרה, שמחפשת את המקום שלה בפלייאוף העליון.

מכבי הגיעה למשחק החוץ במחזור ה-26 בליגה אחרי רצף של 6 ניצחונות רצופים ואחרי שצימקה את הפער מהצמרת ל-6 נקודות רגע לפני ששלב הפלייאוף ייפתח. כשבעת אלפים אוהדים ליוו את הקבוצה למשחק בנתניה.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון על בית"ר ירושלים במחזור האחרון. לצידו של דניאל פרץ פתחו, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס ואופיר דוידזאדה. דן גלזר פתח בקישור עם דן ביטון, גבי קניקובסקי וטל בן חיים. סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' המשיכו לקבל קרדיט בחוד ההתקפה של הצהובים.

מחצית ראשונה

הדקות הראשונות של המשחק התאפיינו בעיקר בגישושים במרכז המגרש כששתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים ממשיים. הפועל חדרה ניסתה ללחוץ גבוה את קו ההגנה של הצהובים שמנגד ניסו בכדורים ארוכים לפריצה ויובאנוביץ' לבטל את קו ההגנה של המארחים.

בדקה ה-10 מכבי הייתה לראשונה קרובה לשער ראשון שכדור קרן מצד שמאל מצא את ראשו של בלטקסה אבל הנגיחה שלו הייתה רחוקה מהמסגרת. מן העבר השני, מתפרצת של חדרה הסתיימה ביציאה טובה של פרץ שמנע מגוזלן לכבוש את הראשון במשחק.

בדקה ה-18 פריצה כבש את הראשון, אך לייבה פסק לנבדל גם אחרי בדיקת ה-VAR. מכבי המשיכה לחפש את הראשון עם ניסיונות של ביטון ובן חיים אבל התקשו לחדור את ההגנה האדומה.

בדקה ה-28 דניאל פרץ בהצלה כפולה אחרי הזדמנות של זלקה ומיד אחרי זה גוזלן מנעה ממכבי להיקלע לפיגור. זה לקח 33 דקות עד שיובאנוביץ'  כבש את הראשון של הצהובים. התקפה שהתנהלה במרכז המגרש מצאה את פריצה בצד ימין. הקרואטי ניסה בעיטה מהרחבה שמצאה את שוער חדרה מוכן אבל יובאנוביץ' עט על הריבאונד וכבש את הראשון. 0:1 למכבי!

עברו 3 דקות ומכבי כבשה את השני. הפעם תורו של יובאנוביץ' לבשל מצד ימין למרכז הרחבה, שם פריצה השתלט על הכדור, חלף על פני המגן שלו ובעט שטוח לפינה ופנימה. 0:2 למכבי!

רגע לפני המחצית הצמד פריצה את יובאנוביץ' כמעט כבש את השלישי של הצהובים אבל הבעיט השל האחרון מ-5 מטרים עלתה מעל לשער של חדרה. גם ביטון היה קרוב לכבוש רגע לפני הירידה להפסקה אבל הכדור שבעט מ-16 מטרים חמק מהקורה.

מחצית שנייה

7 דקות בתוך המחצית השנייה, התקפה של הצהובים מצד ימין מצאה את טבח שפירגן ברוחב לפריצה, אבל האחרון פספס את הכדור ופספס שער שני במשחק ושלישי לצהובים.

בהמשך גם יובאנוביץ' היה קרוב לשער שני במשחק אבל הכדור שבעט מזווית קשה חמוק מהקורה. קרסטאיץ' ערך בדקה ה-73 את שני החילופים הראשונים במשחק: ריקן וייני נכנסו על חשבונם של דוידזאדה וביטון.

המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוהה ולקראת הסיום ערכה מכבי שני חילופים נוספים, קובאס ומתן חוזז נכנסו על חשבונם של בן חיים ופריצה. גם גולסה נכנס לקראת הסוף במקומו של קניקובסקי. בסיום, לא היה שינוי בתוצאה ומכבי רשמה ניצחון 7 ברציפות בליגה.