מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מחדרה במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-4 בטבלה כשהמרחק מהפסגה עומד על נקודה אחת בלבד. היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-11. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג נמצא חיובי לקורונה ולכן לא נוכח במשחק, על הקווים עומד עוזרו, דדי בן דיין.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (ארי מרנשטיין, 90׳), אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו (עומרי ג׳ראפי, 80׳), יונתן פז, אורי הלוי (עמית צור, 67׳), בר לין (עידו מזרחי, 67׳), אוסקר גלוך, אוראל באייה וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 80׳).

מחצית ראשונה
בעשר הדקות הראשונות של המשחק הצהובים איימו פעמיים על השער של חדרה. בהתקפה הראשונה כדור רוחב מצד שמאל הגיע אל בר לין שהמשיך בנגיעה אל השער אך הכדור פגש את הרשת החיצונית. בהזדמנות השניה אורי הלוי היה פנוי ברחבה בצד ימין, הוא בעט כדור שטוח לפינה הקרובה אך שוער היריבה, שחר גולן הדף את הכדור.

בדקה ה-28 זה כממט נכנס. יונתן פז נתן כדור עומק להלוי שבעט מצד ימין של הרחבה אל השער, שוב גולן הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-33 שוב התקפה של הצהובים. הלוי נתן כדור רוחב נהדר אל הרחבה, אוראל באייה נגח אל השער אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-42 באייה קיבל את הכדור במרכז הרחבה, הוא כבר הצליח להכניע את השוער אך בלם חדרה, בשאר אבדאח, הצליח להציל את הכדור מהקו. דקה לאחר מכן בר לין שחרר בעיטה מסף הרחבה, הכדור פגש את הקורה.

מחצית שניה
עם פתיחת המחצית השניה הצהובים עלו ליתרון. אוראל באייה קיבל את הכדור בצד שמאל, הוא חתך למרכז ונתן צ׳יפ מעל ההגנה היישר אל קרלוס ריברה שהמשיך את הכדור אל הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-63 זה כבר 0:2 למכבי. קרלוס ריברה קיבל את הכדור באגף הימני, הוא השתחרר מהמגן ונתן כדור רוחב מצוין אל הרחבה, אוראל באיה בעט חזק אל המסגרת, גולן הדף ואורי הלוי המשיך את הריבאונד פנימה.

בדקה ה-79 אוסקר גלוך כמעט וכבש שער נוסף עבור מכבי. הקשר נשלח קדימה בכדור עומק, הוא הצליח להגיע לפני השוער ולהקפיץ את הכדור מעליו, הכדור פגש את המשקוף.

בדקה ה-88 יקיר זילברמן, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוא חלף על פני השוער אך הבעיטה שלו מזווית קשה הלכה מחוץ למסגרת. בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:2 למכבי.