פרי גיים

הפלייאוף העליון נפתח בשבת במשחק הראשון בין מכבי תל אביב לבני סכנין. כ-27 אלף צופים הגיעו לאצטדיון בלומפילד שהתמרק לקראת קרנבל פורים מחוץ לאצטדיון ושבת של כדורגל לכל המשפחה. 

הצהובים פתחו בהרכב עם דניאל פרץ בשער. טל בן חיים פתח בעמדת המגן הימני לצידם של עידן נחמיאס, אנריק סבוריט ומתן בלטקסה. גלזר פתח בקישור יחד עם גולסה, חוזז וקניקובסקי. פריצה ויואבנוביץ' נעלו את החוד של מכבי.

מחצית ראשונה

כבר בדקות הראשונות חוזז פרץ ממרכז המגרש לרחבה אבל הבעיטה שלו חמקה מעל למשקוף.

מכבי שלטה לאורך כל המחצית בכדור, אך התקשתה למצוא את הפירצה בהגנה של סכנין. ניסיונות של גולסה ויובאנוביץ' לא צלחו ורק בדקה ה-40 רשמה מכבי הזדמנות ממשית ראשונה, כשבן חיים הרים מצד ימין כדור מדוד לראשו של פריצה, אבל הנגיחה של הקרואטי חמקה מהקורה השמאלית.

גם כדור חופשי של מתן חוזז מ-16 מטרים הפתיע את עמוס וחמש סנטימטרים מהקורה של סכנין. בסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו ללא שערים.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות. 5 דקות עברו עד שחוזז מצא עצמו חופשי לבעיטה מ-6 מטרים אך הבעיטה הייתה חלשה ולא למסגרת. גם פריצה היה קרוב לכבוש עם הראש בדקה ה-65 אבל הכדור שלו חמק מהקורה ויצא.

בדקה ה-68 ערך קרסטאיץ' את שני החילופים הראשונים. ברנדלי קובאס ואופיר דוידזאדה החליפו את בטקסה וגולסה.

בדקה ה-71 התקפה מתפרצת של הצהובים עם 4 שחקנים בחלק ההתקפי הסתיימה בבעיטה של יובאנוביץ' שפגעה ברגלו של שחקן הגנה של סכנין ועלתה מעל למשקוף. דקה לאחר מכן נכנס אבי ריקן במקומו של טל בן חיים.

בדקה ה-78 מכבי ערכה חילוף נוסף כשאיילון אלמוג נכנס במקומו של מתן חוזז. אלמוג כמעט ובישל פריצה את הראשון במשחק אחרי שהגבהה שלו משמאל מצא את הראש של פריצה אבל האחרון לא היה מוכן והנגיחה לא הייתה למסגרת.

בדקה ה-87 מכבי יצאה למתפרצת נוספת מהסרטים שהסתיימה בבישול של יובאנוביץ' לפריצה אבל האחרון שוב בעט שטוח לידיו של עמוס. דקה לאחר מכן שוב החמצה של פריצה אחרי בעיטה של יובאנוביץ' שלא הלכה למסגרת והכדור יצא החוצה.