מכבי תנסה להמשיך במוצ"ש (19:00) את התקופה הטובה שלה כשתתארח אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-26 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס הבלם עידן נחמיאס למשימה שמצפה לו ולחבריו במשחק שיתקיים באיצטדיון בנתניה.

"אנחנו אחרי ניצחונות רצופים, שישה, זה משהו שמראה על הדרך שאנחנו עושים", אמר נחמיאס, "אנחנו נותנים כל משחק אלף אחוז, מראים כדורגל טוב, מבקיעים שערים. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, אנחנו רוצים לבוא בכל משחק לנצח ולהתקדם הלאה".

על האמונה שאפשר להשיג דברים העונה אמר: "אמונה תמיד היתה, לכולם היתה אמונה. יש משהו בניצחונות שהוא מאוד מחבר בכל קבוצה וכל ספורט. זה שעשינו רצף ניצחונות מאוד חיבר וגיבש, זה מאוד עזר לנו“.

על משחק ההגנה העונה:
"זה נכון, ספגנו המון גולים, הרבה מעבר למה שצריך. נאחנו מדברים על זה כולם ומנסים לשים דגש על זה. גם במשחק האחרון ראיתם את הגול שקיבלנו וזה הכדורגל. אתה יכול לעבוד קשה 90 דקות ולקבל גול "מגעיל" כזה ופתאום זה עוד מספר ועוד מספר ואתה מגיע לכמות גולים שאתה אומר איך יכול להיות".

על ההתאקלמות שלו בקבוצה:
"אני מרגיש מצוין, אני עובד קשה על הדברים שאני רוצה לשפר במשחק שלי. המועדון הזה זה משפחה אחת גדולה, קיבלו אותי מדהים, מהמנכ"לית ועד לבן אדם האחרון בחדר ההלבשה, אני מרגיש פה מאוד טוב“.

על הקהל בתקופה האחרונה:
"רואים את זה ביציעים ובמספרים, הדחיפה היא פשוט אדירה. במשחק האחרון היתה אווירה משוגעת, גם נגד פ.ס.וו. אלה דברים שלא חוויתי לפני, זה דוחף אותנו ומעיף אותנו לשמיים“.

על הצד של חדרה לקראת המשחק הקרוב:
”אני מכיר את זה מקריית שמונה, תמיד כשאתה נגד הקבוצות הגדולות אתה מאמין באמונה שלמה שאתה הולך לעשת סנסציה, וזו גם החשיפה הכי גדולה שאתה מקבל. יש להם קרב על הפלייאוף והם ילחמו ויתנו מאמץ גדול. אנחנו מחוייבים לשיטה ולמה שאנחנו עובדים עליו, רוצים לנצח את המשחק הזה בעזרת השם ולהתקדם הלאה".