בעיצומה של תקופה נהדרת מכבי תל אביב תנסה להמשיך בשבת (19:00) את המומנטום. הצהובים יתארחו אצל הפועל חדרה למשחק במסגרת המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגת הבורסה לניירות ערך והיום (חמישי) דיבר המאמן מלאדן קרסטאיץ' במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

”כשאתה משחק ועובד במועדון גדול כולם מצפים לתוצאות, זה נורמלי שיש ציפיות גדולות לנצח בכל משחק", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו, "אני שמח כי כרגע אנחנו בכושר טוב ומשיגים תוצאות טובות, המשחק הבא הוא הכי חשוב מבחינתנו ואנחנו צריכים להיות מרוכזים, אין מקום להיות שאננים. הפרק שעשינו עד כה טוב אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים בעתיד כדי שלא נאבד את מה שעשינו עד עכשיו“.

על הסיטואציה בה מגיעה הקבוצה לפלייאוף הוסיף:

”אני חושב שאנחנו בעמדה טובה, יש לנו עוד משחק בעונה הסדירה ובטוח שמצפה לנו משחק קשה, גם חדרה צריכה ניצחון. אנסה להעביר לשחקנים את הרעיונות שלי, אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולשמור על סגנון המשחק שלנו. לא נתרכז במשחקים הבאים אלא רק במשחק הבא. אני לא אוהב לדבר על דברים שעדיין לא קרו, אנסה ואמשיך לומר לשחקנים שלי להסתכל רק על המשחק הבא ולא על המשחקים הבאים. אני לא רוצה לבצע חישובים, אני רוצה שהשחקנים יהנו מכדורגל".

לגבי רוטציה אפשרית לפני הפלייאוף אמר המאמן:

”כשאתה עובד במועדון גדול אתה צריך לשחק כדורגל התקפי, אם אתה רוצה להשיג תוצאות טובות אתה צריך לשחק התקפי ולקחת סיכונים. הייתי שחקן הגנתי בקריירה שלי כשחקן אבל כמאמן אני רוצה לשחק כדורגל התקפי. לגבי בחירת השחקנים, לא איכפת לנו מי הגנתי ומי התקפי, איכפת לנו מהאופי. בן חיים במשחק האחרן הוא דוגמא טובה, אני לא רוצה להיות אסיר של דברים טקטיים, שחקנים התקפיים לא חייבים לשחק רק בהתקפה וההיפך. אני כן דורש משמעת בקבוצה, לשחק בהגנה ובהתקפה כקבוצה“.



על המערך בו הוא בוחר לשחק ענה קרסטאיץ': 

”אנחנו כבר שלושה חודשים פה ומכירים את האופי של השחקנים, אנחנו מגיעים 3 שעות לפני האימון, נשארים לאחר האימון, אנחנו מדברים הרבה בצוות האימון והרעיונות מגיעים. אנחנו מדברים רק על מכבי כל הזמן, יש אולי רעיונות משוגעים אבל באופן חיובי, אנחנו מנסים להוציא את המקסימום מכל שחקן. אני רוצה שחקנים ניידים, לא רק בעמדה אחת, ואני רוצה להסביר להם שכל אחד מהם יכול לשחק ביותר מעמדה אחת". לאחר מכן הוסיף קרסטאיץ' בחיוך: "בעבר היו לנו 4 שחקנים פצועים בהגנה, אני לא אוהב אוהב את זה אבל אולי בעתיד יובאנוביץ‘ ופריצה ישחקו כשני בלמים“.

על היכולת של ג'ורג'ה יובאנוביץ':

"הוא שחקן איכותי, ידעתי את זה, עבדתי איתו בפרטיזן כשהיה ילד, ידעתי שהוא יכול לעזור לנו בשל האיכות שלו והאופי שלו. כשאתה מנסה להביא שחקנים זרים זה קשה כשאתה צריך להבטיח דברים, זה היה מחיר גדול במיוחד למישהו שמגיע מהבלקן, אבל כשאני מבטיח משהו אני עושה זאת כשאני מאוד מאמין בו“.

על היכולת של גבי קניקובסקי:
”לגבי, ולעוד שחקנים רבים, נתנו כצוות פתרונות לכך שישחקו בצורה חופשית על המגרש, הם לא אסירים של טקטיקה. אנחנו מנסים להוציא את המירב מהם. הם צריכים להנות ולקבל חופש על המגרש, הם שחקנים איכותיים ואנחנו משפרים דברים שהיו פחות טובים בעבר. גבי הוא שחקן חכם וממושמע שמשחק בשביל הקבוצה ובשביל עצמו“.