המאני טיים של העונה יחל בשבת הקרובה כשמכבי תארח באיצטדיון בלומפילד את בני סכנין (15:00) למשחק שיוציא לדרך את הפלייאוף העליון. היום (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן מלאדן קרסטאיץ' למה שמחכה לקבוצה במאבק על 3 נקודות חשובות. 

מכבי תפגוש בשבת יריבה שעדיין לא ניצחה בליגה העונה (הפסד ותיקו) כשנשאל על כך ענה קרסטאיץ': "בטוח שמחכה לנו משחק קשה, כמו במשחקים הקודמים. איכות הקבוצות בליגה דומה. לגבי זה שזה היה המשחק הראשון שלי במכבי (התיקו), פחות הכרנו את הקבוצה ואת היריבה כפי שאנחנו מכירים עכשיו. כיום אנחנו מכירים יותר טוב את הקבוצה ואת סכנין ויש לנו משימה קלה יותר בהכנה למשחק. אנחנו מאמינים שהם יגנו נמוך ויקשו עלינו, הם ינסו לצאת למתפרצות ואנחנו ננסה לעצור את זה. ראינו את המשחקים שלהם, הכנו ניתוח וידאו, נתכונן באימונים ואפשר לצפות לדברים טובים".

לאחר מכן נשאל המאמן על הגיוון הטקטי שהוא מציג מאז הגיע לקבוצה ואמר: "כשיש לנו את מספר השחקנים שיש לנו אז לא קשה להתכונן למשחקים בצורה שבה אנחנו נוהגים. בכל יום מכירים יותר את השחקנים, האיכות והאופי שלהם וכך יותר קל להכין דברים טקטיים לקראת משחקים. ההפתעות שעשינו אולי היו הפתעות עבורכם אבל לא עבורנו. כשמכירים את האיכות של השחקנים אין בעיה לשים אותם בעמדות שלא תמיד מצפים להן".

לקראת פתיחת הפלייאוף הוסיף המאמן: "העונה הסדירה הסתיימה, הרבה אנשים לא האמינו בקבוצה ואולי גם בצוות האימון הזה. היינו בפיגור 15 נקודות כשהגענו, עכשיו אנחנו בפיגור 6 נקודות ו-2 מהמקום השני. ב-10 המשחקים שנותרו מצפים לנו 10 דרבים, אבל אני לא רוצה להלחיץ את השחקנים. המשחק הכי חשוב כרגע הוא המשחק הבא. אני מאמין שעל חיפה וב"ש יש יותר לחץ מעלינו, אנחנו רוצים להנות מכדורגל ולהשתפר ממשחק למשחק. לגבי מה שיקרה בסיום העונה, נראה".

על מצב הסגל לקראת שבת עידכן: "יש לנו בעיה עם ג'ראלדש בתקופה האחרונה. נראה מה יהיה גם עם ביטון. יכול להיות שהוא לא יהיה בסגל. כל שאר השחקנים מוכנים למשחק".