אפשר להתחיל להתרגש. המאני טיים של העונה יחל בשבת הקרובה כשמכבי תארח באיצטדיון בלומפילד את בני סכנין (15:00) למשחק שיוציא לדרך את הפלייאוף העליון. הצהובים של מלאדן קרסטאיץ', שנמצאים בתקופה נהדרת, יקוו להשיג 3 נקודות חשובות במשחק שייערך בשעת צהריים נוחה ובאווירת חג פורים לכל המשפחה. 

שבת משפחתית של כדורגל: הנה כל מה שמחכה לכם באיצטדיון

  • החל מהשעה 13:00 – פתיחת הפנינג באווירת חג פורים מחוץ לאצטדיון
  • מתקנים מיוחדים לכל המשפחה שיהיו פתוחים במיוחד בשבילכם.
  • טילטיל יחפש את התחפושות המקוריות ויעניק לכם פרסים.
  • מוסיקה שתרקיד אתכם עד שריקת הפתיחה.
  • חנות המועדון עם מבצעים ייחודיים. 
  • וכמובן – שחקני מכבי ואלפי אוהדים צהובים ביציעים במשחק חשוב על 3 נקודות יקרות! 

למי שלא מכיר: כך נראה הפנינג צהריים במשחקי הבית של מכבי

מגיעים מוקדם ולא מפספסים את שריקת הפתיחה!

"אין פקקים. נגיע בזמן", בטח משפט שרץ לחלקכם בראש. אז תמחקו אותו בבקשה. צפויים עומסים גדולים בדרך לאצטדיון לכן תכננו הגעה מוקדמת לאצטדיון והימנעו מעומסים בכבישים ותורים ארוכים בכניסות ליציעים.

חגיגה גם בחנות הרשמית בבלומפילד

250 מטר רבועים של כל הפריטים – מחולצות ועד כריות – יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). יושבים ביציע המערבי? תוכלו להגיע לחנות גם במחצית המשחק.

בנוסף – יושבי שער 7 ו-8 יוכלו ליהנות מרכישת פריטים גם בעמדת מכירה מיוחדת בחנות הניידת שתמתין ברחבת השערים המזרחיים מחוץ לאצטדיון.

מגיעים לבלומפילד במהירות – ובחצי מחיר!

שיתוף הפעולה בין מכבי לשירות השכרת האופניים "תל אופן" נמשך למענכם האוהדים. במשחק הקרוב תוכלו להנות מ-50% הנחה בהשכרת האופניים בדרך לבלומפילד. כל הפרטים שצריכים לדעת מחכים לכם בלינק הבא.

שימו לב: עמדת הפקדת הקסדות והסוללות הועברה לחדר מול כניסת ה-VIP (בצמוד לחניה).

חברי FOREVER – הערכה שלכם מחכה לכם באצטדיון

חברי FOREVER אנחנו יודעים שחיכיתם לזה ועכשיו זה פה – קבלו את ערכת ההצטרפות המפנקת למועדון האוהדים שלנו.

חלוקת הערכות נמשכת ותתקיים גם במשחק הבית הקרוב מול בני סכנין (19/03).

החלוקה תתבצע בהרשמה מראש בלינק הבא (לחצו כאן להרשמה), בו תתבקשו לבחור את המשחק בו תרצו לאסוף את הערכה. זמני החלוקה: משעתיים לפני שריקת הפתיחה של המשחק ועד שעה לאחר סיומו. 

בנוסף, ניתן לאסוף את הערכות מחנות המועדון הרשמית באיצטדיון בלומפילד, בהרשמה מראש (להרשמה לחצו כאן) ובהתאם לשעות פעילות בחנות. 

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!