מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 20:30) לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל ב"ש. יממה לפני קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק המסקרן ובמהלכה דיבר דן גלזר על המשימה שמצפה לקבוצה בבלומפילד.

גלזר, שנעדר במשחק הליגה האחרן נגד ב"ש, נשאל על היכולת של מכבי באותו משחק וענה: "אין ספק שלא הצגנו משחק טוב, דיברנו על זה אחרי המשחק. לא הופענו אבל מה שכיף בכדורגל זה שאפשר לתקן. מחר יש לנו משחק חשוב, נצטרך להציג כדורגל הרבה יותר טוב ולתקן את הרושם מהמשחק הקודם".

"ב"ש שיחקו יותר טוב, גם הוא לא הציגו משחק ברמה גבוהה אבל היו יותר טובים", הוסיף, "ניתחנו את המשחק, המאמן הסביר לנו מה עבד טוב ומה לא. האגרסיביות, הגישה והאנרגיות זה משהו שצריך להביא ב-200 אחוז. זה מה שמנצח משחקים גדולים, האגרסיביות והגישה, ונקווה לעשות את זה מחר".

על ההשתלבות של אוסקר גלוך הצעיר אמר הקשר: "הוא מתאמן איתנו בערך חודש. מההתחלה ראינו שמדובר בשחקן כישרוני מאוד וגם ילד טוב. צנוע, עובד קשה, מקשיב גם לעצות שאנחנו השחקנים הוותיקים נותנים לו ומקבל את זה באהבה. נתנו לו את הביטחון. אני זוכר שהייתי בן 18 ורק עליתי לבוגרים והייתי צריך את הביטחון הזה. הצוות נתן לו את ההזדמנות ואנחנו צריכים עוד אנשי מקצוע כאלה בארץ שיאמינו בדור הצעיר".

על החשיבות המיוחדת של המשחק אמר לסיום: "לכל משחק יש את הלחץ שלו. זו הרגשה כיפית, מי שמגיע נינוח ולא לחוץ לפני משחק הוא לא ספורטאי אמיתי. ייאמר לזכות המועדון שהוא מזיז מאיתנו את רעשי הרקע ונותן לנו להתרכז נטו במשחק והמאמנים מכינים אותנו על הצד הטוב ביותר".