מכבי תל אביב תעלה מחר (רביעי, 20:30) למעמד יוקרתי במיוחד. מחזיקת הגביע תמשיך את מסע ההגנה על התואר כשתפגוש את הפועל באר שבע בחצי גמר גביע המדינה שיתקיים באיצטדיון בלומפילד. יממה לפני קיימה היום (שלישי) מכבי את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. 

מכבי תגיע לאחר הפסד הליגה לב"ש במחזור הליגה האחרון, אבל המאמן קרסטאיץ' אמר: "אלה שני משחקים שונים לגמרי, המשחק הקודם היה רע. אלה היו שתי קבוצות רעות ואנחנו היינו רעים יותר, בלי אנרגיה ואגרסיביות. אבל לא שינינו כלום, אנחנו עדיין משחקים כדורגל טוב ועשינו דברים יפים עם הקבוצה הזו, כואב לנו על ההפסד האחרון אבל עשינו סוויץ' ואנחנו מתמקדים בגביע. נעשה הכל כדי לעלות לגמר".

"הצוות, השחקנים וברור שהאוהדים לא מרוצים מההופעה האחרונה שלנו", הוסיף המאמן, "אנחנו יודעים שאי אפשר לחזור על משהו כזה, אנחנו יודעים שיש לנו איכות, נשחק באיצטדיון שלנו וזה יראה הרבה יותר טוב".

על מצב הכשירות של השחקנים:

"כל השחקנים כשירים כרגע וכולם אמורים להיות בסגל. לגבי הדקות שלהם – נראה".

קרסטאיץ' גם נשאל האם חוסר הוודאות לגבי עתידו משפיע על השחקנים אך הבהיר: "מחר זה המשחק הכי חשוב, את כל שאר הדברים אנחנו נשים בצד".

לסיום התייחס לשאלה על חשיבות המשחק הקרוב ואמר: "הלחץ מהמשחק הוא עליי, השחקנים צריכים להתרכז במשימה שלהם, להיות רגועים ולהנות מהכדורגל".