מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מרמת גן במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-1 בטבלה כאשר מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-7. במפגש הקודם בין הקבוצות התוצאה הייתה 1:1. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, בחר לפתוח בחלק הקדמי עם אוראל באייה, אורי הלוי וקרלוס ריברה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (ארי מרנשטיין, 63׳), אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי (אנר אושמנדי, 70׳), אורי הלוי (מוחמד אבו עיאש, 79׳), יונתן פז (אביב פלס, 70׳), בר לין, אוראל באייה וקרלוס ריברה (יקיר זילברמן, 63׳).

מחצית ראשונה
פתיחה נהדרת למשחק עבור הצהובים. כבר בדקה ה-2 מכבי עלתה ל-0:1 מהיר. אורי הלוי קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב נהדר אל אוראל באיה שהצליח למצוא את הרשת מקרוב.

בדקה ה-10 זה כבר 0:2 למכבי. אורי הלוי הצליח להשתלט על כדור בחצי המגרש, הוא דהר קדימה לבד, נכנס אל הרחבה ובעט לפינה הקרובה פנימה.

בדקה ה-22 מכבי כמעט וכבשה שער נוסף. הלוי מצא את עילאי תומר באגף הימני, המגן נתן כדור רוחב נהדר אל באייה שבעט בנגיעה אל השער אך עמית רייף הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-36 זה כבר 0:3 למכבי. רוי רביבו השיג את הכדור בחלק הקדמי של המגרש, הוא הרים כדור אל הרחבה, הלוי השתלט, חתך למרכז ושחרר בעיטה מדויקת אל הפינה הרחוקה.

בדקה ה-45 רוי נאוי כמעט ומצא את הרשת. הרמה של רביבו הגיעה אל נאוי שבעט בחצי מספרת אל השער, הכדור פגע במגן ויצא לקרן.

מחצית שניה
גם המחצית השניה נפתחה עם שער מהיר. בדקה ה-50 הלוי חטף את הכדור בחצי המגרש, הוא מסר לעומק אל קרלוס ריברה. החלוץ נתן כדור רוחב מושלם אל באיה שהמשיך בנגיעה אל הרשת. 0:4 למכבי.

בדקה ה-57 רמת גן איימה על השער. מור סמן טוב קיבל את הכדור בצד ימין, הוא פרץ לרחבה ובעט כדור שטוח שנקלט אצל תומר אלון.

דקה 66 מכבי כבשה את החמישי. יקיר זילברמן, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן מצא את הרשת. החלוץ קיבל את הכדור באגף השמאלי הוא התקדם מעט ובעט מזווית קשה אל הרשת. 0:5 למכבי.

בדקה ה-75 מכבי קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים אחרי שאורי הלוי הוכשל ברחבה. אביב פלס, שנכנס כמחליף, ניגש לבעוט אך הכדור פגש את המשקוף.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:5 עבור מכבי ששומרת על הפסגה.